Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 641 ggr
Blackout
0

Fodervärdar och köpare sökes

Söker fodervärdar och köpare till ett antal hästar. Inlägg med fakta kommer under.

Blackout
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1. Zorro är en okänd korsning på 166cm och är 9år. Han är tävlad 120cm med placering och visar mycket kapacitet. Går stabilt i dressyren men hoppningen är mer hans sak. Han är vallack och även stammen är då okänd och han är imp Tyskland. Han är lugn att rida och gör det man ber han om ingen bråkstake men ändå motor.

Blackout
0

2. Mimmi lånas ut på foder till någon som vill hobby rida eller tävla lättare klasser. Hon är en Sv.ridponny på 145cm . Tävlad i hoppning 50cm på klubbtävling. En riktig snäll läromästare som är rolig för både nybörjaren och den erfarne. Dock går hon endast ensam i hagen då hon är elak mot andra hästar :/

på bild : Mimmi och stallskötare Emma

Blackout
0

En okänd korsnings BJÄSSE säljes för en billig summa då jag endast tog imot honom pga att han skulle slaktas. Vill du ha en  häst att rida i skogen på , hobby rida eller köra är Bobby något för dig. Han är 10 år gammal , ur snäll att köra  , pigg att rida men inte svårriden kan dock bli lite stark i skogen men med en bestämd hand klarar ni er perfekt. Om man jobbar med honom kan man få även han att gå i form m.m

Ottino
0

Är det här dina egna hästar?

Varför säljes dom?

Blackout
0

4. Holstainer sto på 5år , 161cm  lånas ut på foder ev säljes. Tävlad 1m med första placering dock kapacitet för mycket högre med rätt ryttare. Pigg , känslig och behöver en mjuk ryttare som vet vad den gör. Allså erfarenryttare med andra ord. Regelbundet tränad i hoppning och dressyr . Kanske fälttävlan vore ett ämne då hon är orädd och duktig i både hopp och dressyr. Om hon lånas ut så under en längre tid till någon som vill forsätta tävla och träna. Går bra ihop med andra hästar , lättlastat och underbar i stallet.

Blackout
0

#4 Jag har ett försäljningsstall där jag säljer , rider till och köper . Det är mitt jobb att tjäna pengar på att köpa hästar , rida till och sälja eller göra kanonköp.

[slo]
0

#3 Säljer du utrustningen på bilden? :) Träns och sele…

Blackout
0

Ja visst. Passar inte på någon annan heller men jag har absolut ingen aning om priset man tar för selen och tränset. Något förslag ? Vagnen säljs också mot förslag.

shirley
0

#3 berätta lite mer om pållen… hur hög? ras? pris? mm

Ledin
0

vad vill du ha för nr 3 vet om en som letar efter en körhäst. O du finns i vilket län?