Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterövrigtoff-topic
Läst 67 ggr
Pilspets
0

Hästsommaren 2023

Vad är era planer nu i sommar?
Vad har ni gjort?
Kan vara kul att samla ihop i tråden.😃

Om man inte håller på med hästar funkar det utmärkt med hästiga aktiviteter.

Pilspets
0

⁰För mig är det ingenting.

Ska försöka dra till stallet vecka 31,med lite tur.

Uhgg,saknar dom så.💙

flocken
0

Min förhoppning är att kunna vara i stallet helt fritt nu under semestern . Första veckan är vi iväg. Men sen hoppas jag på långa härliga turer i skogen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Lilium]
0

Här har det varit mycket skratt :)

Rinoo har fått komma ut på långa turer och jag har som vanligt anpassat efter honom vad vi ska göra (är han pigg så får han göra något med mer energi, är han lite tröttare kanske man bara tar en promenad eller så.)
Så det har varit tömkörning, löslongering, långa körturer, uteritter och promenader.

Planerna i sommar är väl att stärka banden ytterligare till rino och fortsätta tömköra gårdens shettis

[thistletoe]
0

Inne på sista veckan av midsommarutmaningen, 7 turer under 3 v på minst 10 km vardera, riktigt kul!

Sen ska vi ladda om inför höstens tävlingar. Ev kommer vi ut igen i augusti, återstår att se. Här närmast väntar att gjuta igen några hål i boxgolven som blivit under årens lopp, köpte en säck betong så sent som idag. Gäller bara att hitta alla verktyg…

EquusCaty
0

Min sommar änsålänge:
Vecka 24: Hyrde bästa ponnyn Amira får Skällsta i en vecka.
0F23EF9E-FD43-45BE-ACAE-94A0DF13A898.jpeg
Vecka 27: ridläger på ridskolan

Kommande:
Vecka 31: Hyra häst igen (hoppas på amira)

Tjena^^