Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 918 ggr
tessa
0

*Horsehead träns*

Hej!

Köpte idag ett HH Gemini träns på hööks, på rean.. Svart i stl full var slut, så sambon köpte ett brunt till mig. Tyvärr ingick inte tyglar så jag skulle hellre föredra ett svart. Någon som har köpt ett sådant och kanske ångrat sig och vill sälja det - eller byta till ett brunt?

Någon som vet om hööks HH-träns är stora eller små i stl??

Mvh Tessan

Klasselover
0

Jag har köpt ett HH-träns från Hööks, det är varken stort eller litet. Kan tyvärr inte byta, har ett svart men det är storlek minishettis :) Fanns inte brunt när jag skulle köpa, annars skulle jag köpt det :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

tessa
0

Normalstort med andra ord, vilket innebär att cob skulle vara för litet till min tös.. iaf pannbandet gissar jag… synd!

Ett träns i minishettis-stl måste vara jääääättelitet ;D

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aa, hehe. Shettis är alldeles för stor, fast han är en normalstor shettis. Huvudet verkar kraftigt, men det är kort. Som du ser på bilden :) Använder oftast inte träns över huvud taget, oftast bara en enkel remontnosgrimma. Busen tuggar på bettskivorna. Ibland när man tar i tömmen/tygeln så öppnar han munnen så pass mkt att bettskivan åker in :S

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.