Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettefterlysningar
Läst 117 ggr
emmajensennn
1

Efterlyser min uppfödning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Fortsätter igen att söka efter min första egna och enda lilla uppfödning. Skriver såklart med så mycket info jag kan men många år sedan nu som hon såldes och sist jag träffade henne så finns troligtvis en del luckor..

Miss Sahara
shettis/minishettis korsning
född 2012
Vi sålde henne efter avvänjning men köparen sålde rätt snabbt vidare henne till en annan kvinna utanför Eksjö (Småland). Hittade henne av en slump när jag bläddrade på Hästnet och kontaktade ägaren och fick då komma på besök år. När jag då hälsade på henne så sa kvinnan att hon funderade på att ändå behålla henne. Annonsen försvann men vet inte om det var pga hon såldes eller om hon behöll henne, har inte hört något efter det (har sökt kontakt igen utan framgång). Detta var år 2016

Jag vill mest bara veta om hon lever och hur hon har det osv. Lilla Sassa som hon kallas för har en stor plats i mitt hjärta som kanske många här kan förstå :) Har även en del bilder på henne som föl om ev nuvarande ägare vill se

Bifogar några bilder från när jag hälsade på henne, samt en länk till hennes sida på Blåbasen. Så tacksam för all hjälp!
Blåbasen länk

You can't make a rainbow without a little rain

Pilspets
0

#0: Aldrig träffat men ska hålla ett öga här i Stockholm.😁

Hoppas du finner henne!

emmajensennn
0

#1: Tack! Om hon lever (vilket hon åldersmässigt i alla fall borde göra) så skulle hon ju kunna vara nästan vart som hahah 😅

EquusCaty
0

Kan det vara hon?
5431D49E-4DEA-4E56-8E6B-3B1598C22004.png

Tjena^^

emmajensennn
0

#3: Yes det är det, men tyvärr står ju inte ägare på Häststam heller 😕

Nephi
0

#4: Mejla häststam och se om dem vet vem som skickat in informationen om ponnyn 😉
Tänker att namnen på föräldrarna inte står i blå basen så då borde någon skickat in det

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

emmajensennn
0

#5: Minns jag inte helt fel så gjorde vi det.. Föräldrarna står inte i passet vad jag minns så vore konstigt om någon annan ägare gjort.. men kan ju minnas fel 😅 Ska mejla och dubbelkolla med dom, tack!