varning varning!!!
Köp aldrig en rockard från www.mickesfyrhjulingar.com !!!!!
Ett hett tips från mig iaf!! köpte en helt fabriks ny av honom och skaklerna är världelösa!!!

Vet en i stallet som hade en sån.. minns att den var ganska jobbig att få på för skaklarna som va böjda utåt.. skulle aldrig funka på min häst nu.. hon hoppar rätt upp i luften om d tar för lång tid att sela :P
//Mickan
jag har ett par raka… totalt världelösa!! då jag körde i nedförs backe så vart skaklarna som ett U och böjda neråt :S jag vart as rädd och skrek rakt ut hahaha :D och luddan fick panik och tänkte vända och fick skakeln in i halsen och fick ännu mera damp och höll nästan på att gå om kull :S
Har du hört av dig till mickes fyrhjulingar och talat emd honom om problemet med skacklarna? vad sa han om det?
ska han ersätta de förstörda skacklarna? eftersom det verkar vara ngt produktionsfel.
I övrigt tycker jag det var rätt dumt o börja skrika när du kör….. det är ju livsfarligt…. :S
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
jo jag vet :P försöker själv att inte skrika.. men det bara blir så 
brukar hålla för mun :D haha men det gick inte denna gång.. både jag och min kompis skrek rakt ut så otroligt läskigt! körde knappt ½km!
jag tror inte att han tar imot vagnen heller.. för vi har längt skaklarna med ca 1m för dom var förkorta
ok.
Men ta kontakt med försäljaren o prata med honom, för så taskig kvalité ska ett par skacklar verkligenitne vara i…… det kunde ha blitt en sjujäkla olycka o mdet hade velat sig riktigt illa.
ja :S usch fy och jag blev lite störd på ryggstödet som finns på dom med.. men den va riktig skön att sitta i iaf :)
men om ni har längt skacklarna så kan det vara NI som gjort det felaktigt och därför skacklaran "bröts" o då kan du inte skylla på företaget och "smutsa" hans rykte.
Jag skulle aldrig få för mig att nätshoppa av ett företag som inte ens kan göra en fungerande hemsida… :) Men tack för varningen!
Dessa vagnar tillverkas i Kina, det är alltså inte Mickes Fyrhjulingar som är tillverkare. Sedan så är det ju så att man får vad man betalar för….
#8 vi tog ett par grövre rör

Va synd för annars såg ju vagnarna riktigt fina ut. Men skaklarna blev nog mer sköra av att ni förlängde dom också. Köpte ni till för liten häst?
Slo, vad är det för fel på hemsidan? ser inget.
Vi tog en ponnystorlek.. men den skulle nog passa bättre till en shettis om man lät bli att länga skaklarna som vi gjorde.. hennes rumpa var nästan i korgen på vagnen :S blev lite förvånad över det.. då han sa att hans morsa använde en sån vagn på en isis :S

#13# Fick ni inte byta då till en större? Ser ju verkligen fina ut annars med däcken.
jo men det skulle bli så omständigt tycker han :S nog kunde man men de skulle bli dyrt… betala frakten ner på den vi har.. och då skickar han upp en ny och då ska vi betala frakten på den… och då fick vi välja på de eller länga skaklarna

Fast frakten borde väl han stå för eftersom det är falsk marknadsföring. Eftersom skaklarna var för korta menar jag. Det kan ju inte ni veta i förväg.
mm :( känner mig så grymt lurad!! gaah irreterad jag blir! och då jag pratade med han i telefonen innan vi köpte vagnen så sa han att den passar även för lite travträning… så ja okej tyckte jag.. den såg ju riktigt skön ut att sitta i osv.. så vi köpte den :O (Dummaste jag någonsin har gjort)… för sen då jag sitter och små läser lite på sidan så står det ju Pleasure cart… är inte det en dressyr liknande vagn???

Nja, det betyder väl mer nöjesvagn eller något. Typ finåkarvagn. Om jag förstår det rätt.
Men då är ni ju dubbellurade. Hota med att ringa KO. Konsumentombudsmannen.
ah.. helt sjukt :S