Visa hästbilder!!
Hej!! Jag heter Clara och älskar hästar ska nu också förhoppningsvis bli medryttare. Här så skulle de vara kul att visa bilder och skicka till mig som jag sen kan visa andra óch bedömma dem…om ni skickar bilden via mail så kan jag bedömma just din häst eller din kompis häst. De kan högst vara upp till 100% fin,diktig och skicklighet.
Jag vill gärna att ni skickar snugga och söta hästbilder till mig
jag vet inte riktigt om jag förstår vad det är du ska göra med dom ?
nog kan jag skicka bilder nog, men vad skulle du ha dom till, förstod inte jag heller??

inte jag heller ^o)
Asså jag bedömmer din häst hur jag tycker den ser ut och hur fin den är och så vidare. jag ger procent upp till 100%
Tillexempel 65% eller mer eller mindre
Men det är ju bara att kika i nån av alla dom 100 bildtrådar som finns, så har du garanterat flera dagars jobb.
hm, så du vill att folk ska lägga ut bilder ? så du kan göra en bedömning. hm….

och varför vill vi det???

undrar jag med ………………..
vad har du för erfarenhet av att bedömma hästar?
och vad gör du sen med bilderna?

Mina bilder stannar där jag lagt dom…..
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
de flesta bilderna hamnar under stallet.se där hästarna "säljs"
..det är väl det som är ett problem..
#13 jag har hittat flertalet av mina hästar på dej sajten. Har mailat till sajten men dom svarar inte. Polisanmälan ligger nu nära….
usch, det är inte bra..konstigt att dom inte svarar..
vi har haft diskussionen uppe här förr om dessa internetstall, var väl inte många som var speciellt positiva till det..
#15 det är ju stöld att ta andras bilder på det viset. visst kna det vara kul för småtjejer men någon måtta får det ju vara
ja jo, det är ju fel att ta dom, man bör ju alltid fråga först, sen är det väl inte säkert att dom lyssnar om man säger nej, det är ju alltid en risk när man lägger bilder på internet, men det är ju fel att ta dom ja..

#14 köp senaste numret av "Min Häst" där är en hel artikel om hur bra det är där
…man borde gå samman och stoppa sådana sidor
Dom borde kunna tillhanda hålla klippart hästar i någon gullig stil
ja det hade ju varit en smart idé, med lite klippart och annat…:)
#12 det var det jag var rädd för.
Hastar! vad ska du använda bilderna till? och varför ska du bedömma dom?
Undrar samma sak som jen…
Jag var för några år sen medlem på stallet.se
och jag kan sammanfatta det som ingen bra sida!
Så många stulna bilder så det inte är sant! Och att några (väldigt många) gör samma sak som det ngn gjorde med Lindas Sota!
jagh hittade flera av mina bilder där oxå, fast dom försvann fort. fast då skickade jag också ett privat mess direkt till nån ansvarig därinne.. Jag var alltså inloggad.. Har ett konto för att snoka runt efter mina bilder..
Är så tråkigt när man hittar sina bilder där eller på liknande platser!

#22 jag har gjort likadant, men jag har inte orkat snoka genom alla bilder…