OT: Tillskott i familjen.
Hej! Tänkte bara berätta lite fast det är OT :) Vi ska ha bebis i sommar :) Om allt går bra det vill säga :) det var bara det jag ville :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
nämen så roligt !! :D grattis ! :)
Grattis grattis! Vad kul!
Åh vad kul! Grattis :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Grattis! =P Är BF fastställt än?
Nu pratar du grekiska med mig :) Har inte lärt mig alla förkortningarna än :) sitter i kö nu till barnmorskan via telefon…
födelsedatum gissar jag på;-D
hehe, i sommar? jaja, då är det iaf en 2-3 månader som redan gått då ju ^^ Missade du att mensen uteblev ? *retas*
Jaja, vad säger din gubbe om det då? att bli pappa?
Lycka till med allt nu framöver o gör inget dumt som Lisette (om du missat den historien så var hon höggravid o skulle upp o klättra på en stol i stallet som givetvis välte.)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#5. BF = beräknad födelse. =)
vi tycker det är kul båda två :) är troligen i vecka 7 :)
ja då blir det troligen i Augusti…typ i slutet :)
Lina! Har så oregelbunden mens så jag har ingen koll alls på den! tar test när jag tycker det var länge sedan jag haft den :P Fast nu e jag höggravdid och föder när hästarna är på bete :) tyckte jag var bra planerat :)
#11 haha! :) bra oplanering då då ;)
rätt smidigt, hästar på bete o litet hemma, men jag kan itne låta bli att tycka litet synd om dig ändå…. många blir ju sjukt varma o får värmevällningar när de är gravida….. se till o inte få värmeslag i sommar bara!
Min mamma svettades som en gris när hon väntade Hanna o då var det ju under hela hösten….. vi andra frös hemma men mamma var varm o go ;)
Men du om någon borde fixa det ;) lycka till nu o ta't lugnt! inga stolsklättringar!

jag var höggravid under sommaren. vår son kom 4 augusti. säger bara - aldrig mer vara höggravid under sommaren. usch vilket helvete det var. =/ men hoppas det går bättre för dig =)
Fast jag antar att det i slutändan är värt det :)
Oh grattis! :-) Jag ska ju också ha i sommar, fast i början på Juni! :D
jag har också haft ett helvete o vara gravid under sommaren ett barn 2/8 och ett 13/7 men det var helt klart värt det!!!!
När pojken kom så föddes han 2/8 1997 o det var då det var en sån fruktansvärt varm sommar så hade inte kläder på honom förrän han var månaden gammal!Sen kom snön i slutet av oktober…
Jag ska också ha i sommar! Gissar också på att jag är i v7! Då kan vi följas åt :-)
#17 Ja det kan vi ju göra :) spännande och Grattis :) Fick nyss veta att min bästa vän med ska ha i augusti! Verkar vara baby boooom nu ju :)
Oooooh, grattis!! =) Hoppas allt går bra!! =)
grattis!!!! :)
/Elin

Grattis :)
haha! undrar vad folk sysslade med i oktober/november… .var det så mycket strömavbrott där ni bodde? ;)
*sucka* vill ockås ha, men inte förrän jag bor på gård igen o har allt ordnat o fixat ^^

Grattis… vilekn grej du har framför dig=) själv har jag tre veckor kvar! Det är superspännande att vara gravid.

Gud vad kul, Grattis =)
Tack alla! Kul att folk är engagerade trotts att man aldrig har träffat dem :) LinaN håller med dig! Nu har vi gård och fasta jobb båda två så det är skönt :)

Grattis till er som är gravida. Jättekul! :)

Grattis va kul.

Grattis!!
försår inte vad som menas med OT ? :O

#29 off topic
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#14. Klart det var värt det =) Men nästan barn ska vi planera in så den kommer precis innan eller precis i början av sommarn. hihi