Ridsportifokus träff !!
Skulle va trevligt, äre ngn som har möjlighet att ta emot 1730 personer?? :D + allas hästar.
Bebbe, du har la stor gård, kan vi alla få komma o bo hos dig?
Tänk så mysigt :)
Vilka är på mitt förslag?
Vi kommer till dig i sommar, Bebbe, precis allihopa ;)
Mvh/elin
/Elin

Haha!
Skulle faktiskt vara kul med en träff. Hästarna är väl lite svårt att fixa med men med lite vilja så. ;) Hihih.
Ja, en träff vore kul :D
jag vill nog itne släpa harry 35 mil….. fast kombinwerar vi det emd att gå en kurs hos ellen ofstad så ligger det ju på vägen för mig o lillkillen.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Hade varit superkul!!! Allt går väl o lösa! Både m häst o folk…
Hade varit kul, men då måste det vara ridavstånd för mig och Foxen, har ingen bil att hänga på ett släp^^

Det hade vart kul, men alla kan nog ändå inte ha hästar med sig.. Alla har inte häst, sen kanske det är för långt o åka för andra etc :)

Hihi isf får vi ta det direkt efter hästauktionen för då har jag en massa boxar uppbyggda i hagen, jag ska nog få plats till iaf 150 hästar, men boendet får ni fixa själv för jar har bara 7 rum o kök.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
ja men det hade ju varit kanon, Bebbe! Samt att det måste ju finnas ngn stuga o hyra för oss i närheten av dig..scout- eller bystuga eller ngn skola…??????

hade varit jättekul, men madamen får nog stanna hemma så länge träffen inte blir i Sthlm :)
ja nej självklart kan vi inte alla ha hästarna med pga avståndet… men kul om de som kan tar med sina!
Bebbe! vi kan ju sova i lösdriften! :) riktigt sommarkollo! ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Hahahha, då får vi väl dela upp oss i grupper om vi sgäer så här, max 50 i varje grupp… 1730
----- = 34 (drygt)
50
Ja, då har vi ju 34 grupper! ;D
Men om vi säger..
att vi har oliak för olika personer som bor olika m.m. t.ex: 1 i göteborg, 1 i stockholm, 1 uppe i landet, 1 i skåne, m.m. Så kanske det kan funka? XD Och så 1 i mitten av landet (Skövde (A))
Jag kanske kan fixa så vi får grevagården men men (A) Och där kan vi väl vara ngra hundra personer.. >_<
Men sen får vi väl säga också att några är sjuka / har inte häst! :O Vissa kanske inte ens har transport eller har extremt transport rädda hästar så då tar vi 1730 - 500 (?) = 1230st.
1230
------ = 24,6 grupper (A) och så ja, det var tryp min lösning xD men jag tycker senare inte den lät så logisk (A)
50
Jaa! Grevagården låter perfa, då kan jag kanske ta med Foxen! :D Och det är lite mera mitt i landet^^
Ja men lösdriften är ju kanon! Eller Bebbe???
Joytick (A) Vi får väl ta med Östersund också (A)
Haha jaa :)
bebbe är det ju nästan ridavstånd för min del ju :)! Har extrasängar 2st + 2 soffor hemma! kan tälta i trädgården om ni vill :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
bra med olika ifokusträffar då beroende på var i landet man bor…en i götaland en i svealand och kanske 2 i norrland efter som det är så stort o långt…
Hmm, alla medlemmar kommer knappast.. ;) Men jag tycker att Uppsala+Stockholm kan träffas och äta choklad och dricka julmust.. ^^
Ni som bor i södra sverige: ska vi ordnar en också till sommaren ??? o även ni som bor längre upp är ju självklart också välkomna!
#22 - Får jag tälta på din tomt då? :P
#23 Självklart!!!!!! Du kan ju bo i min lösdrift på tomten!!!!

#22, det hade vart nice! :D Inte föör långt bort från Blekinge då, + att det måste gå o komma dit på ngt sätt, kollektivt :P
Jaaaa!! :D Jag tar med mig Jennie och Alex.. ;)

vadå tar med dig ? jag tar isf med mig själv ^^ hahaha ;D
Djuuup tanke.. ;)
ja du har ju nära o bra Jennie! …men har svårare o husera hästar…tyvärr! Men de kan ju bo hos Bebbe! ;-D
det hade varit sketa kul!!!

Jag har ingen häst ändå, så jag kmr inte ta så stor plats *drar in magen o krymper ihop* HAHAHHAHA ^^ ;D
Hahahahahahahahhahaha.. XD
Jag tar med mig uttern och bosätter mig hemma hos Jennie, bokat och klart!! Kusen binder jag fast i ett träd, själv sover jag bredvid en stubbe.. XD

Nejmen, ärligt nu .. ^^ Det hade faktiskt vart kul o träffas :) Och ja, lite nära har jag ju :P
Maja, finns hagar mitt emot huset ifall du vill rasta uttern ;)
klart vi ska träffas Nu är jag allvarlig!
Vore ju urmysigt att ta med mig Windy & Wilda o komma till er nånstans, men tvekar på att det går ;) För det första - det är inte mina egna hästarn, för det andra - de har bara en transport med plats för en häst, för det tredje - wilda är inte lasttränad ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Har föreslagit läääänge att vi skulle göra en långtur i sommar..de som kör gör det och ridande ryttare rider =) Men det var ingen som lyssnade då inte :/ *muttrar, och lunkar iväg* ;)

Ups jag sa nog för mkt…måste ju återlämna alla lånade grindardirekt efter auktionen, sen har jag inte tid med sånt iheller, en massa pappersarbete + återställande av tomt och hus. Men man skulle väl kunna ordna en personträff ändå, om vi hittar en stor lokal så kan vi ju ha knytkalas.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Hmm, vilken gång i ordningen är det här på tapeten, 6e? :) Jag kanske dyker upp på bebbes auktion nästa höst när det är dags att skaffa sele… Om det finns några där då ;)

#37# Precis! Ingen som tar tag i detta ordentligt iaf. Första gången var ju hemma hos Linda i Stockholm. Av detta blev det inget heller fast vi var så pass få då. :) Alla lär nog får drömma om att det blir något sånt tyvärr.
NEJ vi SKA träfffas!!!
eller hur??? Lättast är väl sommartid? Ska kolla runt o se var vi kan vara…både m folk o fä…

Den dagen det blir här i stan så kommer jag =P

träffar där det finns mkt medlemmar tycker jag skule vartit intressant.
o inte i hästens tecken!!!
#41 aha du hade skrivit här, pm dig precis! Det blir nog lättare utan pållar ja!
Mandysan, jag tycker det skuklle vara bra! Och jag tror att vi kan ha hästarna i gäststallarna (finns väl plats för 200-300 hästar? eller mer ;D) Och så kan man ju rida brevid jutagården och så, vi kan även rida ut brevid islandsbanan och utåt, finns jättebra ridvägar :) VI kan ju även boka en ridllärare för dagen annars :) Typ Fredrick eller Ulf? :)
Eller så kan vi ju ha skövde! ;D Men var ska vi ha hästarna (A)? Det kommer nog dock kosta rätt så mkt, men vi har iallafall hyrt ridhuset den 27-28 januari tror jag det avr för sadelutprovning och sånt :) Och det fick vi ^^
#43 Vårat ridhus? :O Är det din mamma som ska prova på några hästar eller? Finns det ngn plats kvar?
På sommaren är ju John Moore här i 2v men sommarlovet är ju längre ;) och så dyrt behöver det inte bli…
#41 Kom upp till liseberg i sommar… ;)
vi pratade lite löst om en träff i Tomelilla o övernatta på campingen vid Tosselilla sommarland..kan vi in där o leka!!!!!!
det kunde väl varit bra? Går bussar från malmö/eslöv/Kristianstad etc…så det är inte svårt o ta sig dit även utan körkort!!!!
Vem hänger på????
jag bor dock i Värmlan men till mig får ni gärna komma men till sommaren isf tror inte det kommer över 1000 persorner i vilket fall :) Men jag har två gäststugor med plats för 8 personer och det går att klämma in en til madrass i varje så 10p . Huset är ju enooormt och har just nu 5 rum jag inte använder som går att smocka in med madrasser x') Tälta nere vid sjön går också eftersom det är egen strand ( bada med hästarna också:) ) . Mitt nya stall med 50 boxar ska vraa klart i slutet av Juni så 50 platser !! Hagarna får väll bli lite mindre än vanligt men so what ? :D Vi får rida mkt så de får röra på sig. Så ca 50 st kan jag ta imot möjligtvis men vore snällt om alla hjälpte till med mat , städning m.m. Och så om ngn vill har jag tre lösdrift stall med stooora hagar till varav ett förmodligen är tomt till sommaren