OT Piercing
Haha, hoppsan… Jag var med en kompis som skulle tatuera sig idag, och kunde verkligen inte hålla fingrarna borta efter en halvtimme eller så… Här är resultatet 
Sjukt ONT! Speciellt när första hålet är gjort, och man sitter och väntar på att nästa kommer göra minst lika ont. Men så värt det, för den är sjukt snygg!
Bomullstussen sitter där för att jag fick 50 spänn rabatt… Hon råkade rispa lite med nålen när hon skulle dra ut den 
Aj aj aj!!! Snyggt som f*n men ajaj ont! Har själv men inte i örat…. ajaj igen :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Haha, snyggt var de iaf! sitter och funderar på vart jag ska göra min nästa piercing, har redan glömt bort hur ont de gjorde.
Jag piercade tumvecket… det kändes! Tungan med! Kan tänka att det känns lite i brosket där i örat!
#2 Jo, man glömmer ju av det efter ett tag… Men det är bara att fräscha upp minnet ju
Tumvecket säger du…! Det har jag faktiskt aldrig hört talas om tror jag, är inte det väldigt ivägen? Och vad har man där, en ring?
Jag har redan börjat planera för min nästa… Förutom att jag ska töja den andra som syns i bild en bit
Vart har ni andra piercingar? Vet att det fanns en uråldrig tråd om det här… Men kommit mycket nya folk nu ju, och folk som gör fler 

uuuuh *ryser*
skulle aldrig låta någon sticka mig med spruta eller nålar, nej fyyyyyy..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag har piercat näsan, tungan och 5hål i öronen. Tumvecket var bara en dum grej, var bara tvuuungen att pröva… *knas* Det gick inte så bra iaf, det läkte inte, var lite smårött hela tiden. Men det var snyggt! Japp, ring hade jag!
Jag har ju även fyra tatueringar. Den på foten kändes mest!
Jag har då piercing i naveln (gjordes i fyllan i Belgien när ja va 16, precis flyttat dit) o sen öronen (AA) om nu de räknas… =)
Men blä.. :P
#6 Så tumvecket borde hoppas över…? Kan tänka mig att det är svårläkt, iom att man kommer åt det hela tiden…

jag vill verkligen pierca naveln, men jag har sån sjuk fobi för allt sånt så det går nog inte. (går i terapi…)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#9 Ja, kan inte rekomendera det!!! Men blir jag sjuk och sängliggandes en längre tid i framtiden ska jag göra det. Då borde det ju läka!! men peppar peppar….
#10 Terapi för nålar och sprutor? Finns det? Måste vara jobbigt vid läkarbesök och blodprover!

#12 ja jag har gått i terapi hela hösten =) ska ta ett blodprov nu innan skolan börjar är det väl tänkt
stick i fingret "bara"…
#13 - Ouff, jobbigt!! :/ Själv lever jag med att ta 6 sprutor per dag…..resten av livet. Va själv lite sådär halvtaskigt inställd till nålar och kanyler, men när man väl måste så är det inte lika farligt, tro det eller ej!! =)
ajajaj …
#13 Hoppas terapin lyckats och att du slipper vara rädd!
industrials är så sjukt snygga! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

har i läppen vänster sida..
AJ! Det hade jag aldrig vågat göra…skulle dock önska att jag vågade tatuera mig, men svimmat X antal ggr när jag fått sprutor så hoppar det

4. Jo man får nog ta och göra det, men jag brukar få infektioner ganska lätt. har fått det i alla mina åtta hål i öronen men dock inte i läppen (men inte långt ifrån).
Åh, jag skulle också vilja ha en industrial^^ vad kostade kalaset? :P
Helena

Men lilla Jonas, va har du nu ställt till med ;-P
#0 Vad fint det var :D
Men det gör inte dte minsta ont att ta där i brosket, tycker inte jag.. :P Har själv 14 håli öronen, varav 4 st är i brosket, :P hehe Har även i tungan & i naveln. :P Vill ha i läppen & ögonbrynet men det vill inte min kille :P
Sjukt fult skulle jag vilja säga… Sorry!

#14 mja senast jag tog spruta så hyperventilerade jag så hon som tog sprutan blev jätteorolig, så jag fick åka hem från skolan sen
gången innan det skrek jag så de i rummet bredvid kom in och frågade vad sjutton som pågick…
Har även tagit massa sprutor i munnen för att dra ut tänder, och då fick jag lustgas ^^
#21 400 bara, tycker det var helt klart värt det :)
#22 Hihi ;)
#23 Njae, vanliga tycker jag inte heller gjorde ont, hade en ring högt upp på ena sidan förut… Men det här, var nåt heelt annat kan jag lova :P
#21 400 bara, tycker det var helt klart värt det :)
#22 Hihi ;)
#23 Njae, vanliga tycker jag inte heller gjorde ont, hade en ring högt upp på ena sidan förut… Men det här, var nåt heelt annat kan jag lova :P
Jag har bara 5 hål i öronen ännu.. =)
Okej. :P hehe =)

Har bara kvar piercingen i tungan. och öronen då, men det räknas ju inte. Hade förut i näsan och naveln, men dom åkte bort när jag var gravid.
jag har piercat mig själv.har i ögonbrynet.skulle även vilja ha i naveln men har hört mycket dåliga saker om de……sen en tatuering skulle inte sitta fel heller men vet inte om jag vågar.
yeaah slooo!! :D
nu har vi inte bara en tinkerklubb, utan också en industrialklubb! :D
hoppas din läker snabbare och bättre än min, som krånglade tillåfrån i nästan två år.
var gjorde du den?
och visst är det väl den värsta tanken när man "åååh nu är det klart. NEEEEEEJ det är ett till!!!".
*tummen upp*
#32 Two Hearts i Kungsbacka. Tycker dom är jättetrevliga där, även om jag hört rätt mycket "min kompis morsas dotters hunds granne fick en sned piercing/ful tatuering/osv…" Inte nog med det, vi har en digga-christer klubb me :D
vi har många klubbar :D
annars är ju alltid tribe att rekommendera, inte bara för att dom är sjukt duktiga, dom är fina att titta på ;) iaf för min del. haha
Jag vet att du gillar tribe :P Men jag orkade inte åka in till göteborg :)
äääsch, du kan åka dit nästa gång :D
Har aldrig varit något fan av industrials, men den där såg inte så pjåkig ut trots allt ;D
Gammalt foto------->
Att pierca tumvecket låter helt tokigt tycker jag, tänk vad utsatt en sådan piercing är, för att inte tänka på alla bakterier man utsätter den för, då man hela tiden använder sina händer.. Inga bra odds alls ;)
Själv har jag/har jag haft följande piercingar:
vertical bridge
vertical labret
småtöjd septum
småtöjd tunga
töjda öron (tidigare upp till 18 mm)
Kul med bodymodification. Vinner jag på triss, ska jag gadda halva kroppen.. tills dess, får jag fortsätta att bara skrutta runt och drömma mig bort.. =) Har alltid haft ett gott öga till scarification, men det har aldrig blivit mer än planer.. tyvärr.

Har hål i navlen å i öronen.. hih
Funderar starkt på tungan å sen ska jag ha en tato på ryggen

Men åh, vill oxå ha! *muttrar avundsjukt* Har bara 7 + 6 hål i öronen och en tatuering.
#25 - Aaaaaaj, låter riktigt jobbigt!! =/ Hoppas det blir bättre!! =)