Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 692 ggr
gejsa
0

Hänt igen!

linasvovvar
0

Det stod att hästen undersöktes av vet och avlivades på plats.

Sorligt att sånt här händer =0(

sandi
0

Usch vad hemskt.. Jag åkte förbi där senast i fredags..

Marija
0

Gud vad tråkigt :(

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

SaraC
0

Vi åkte förbi när olyckan hänt. Då stod där en hästtransport och hästen stod bredvid, så vi trodde det blivit en olycka med hästen i transporten. Men då var det såhär alltså..? Vad hemskt, trodde det inte var nån fara med hästen :/

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

thilda-
0

oj :(

DojoKelder
0

usch så hemskt!

J-Parnebo
0

usch , hemskt när sånt händer :/

gejsa
0

#4# Stackars dom! Men om det redan stod en trp så kanske det var en olycka först och dom tog ut den från transporten och sedan smet eller så?

gejsa
0

Nej, nu har dom ju ändrat texten den skenade iväg från en ridande tjej. Det stod ju inte förut och inte att den avlivades heller.

SaraC
0

Det stod i tidningen i morse. Kvinnan hade varit ute o ridit när hästen börjat skena och hon blivit avkastad och hästen sprungit ut på vägen. Hästen hade blödit från ett stort sår på bröstet. Transporten togs väl dit antagligen dit för att de inte visste om de skulle till vet. då.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

gejsa
0

Usch ja, den senaste bilden så ser man ju t o m hästen stå där bredvid bilen med reflex över sadeln.

Blackout
0

usch så hemskt , tänk vilka skuldkänslor den ryttaren måste ha att den inte satt kvar och kunde vika av hästen även fast det inte var ryttarens fel tror jag de hemska känslorna kommer ändå.

Blackout
0

usch så hemskt , tänk vilka skuldkänslor den ryttaren måste ha att den inte satt kvar och kunde vika av hästen även fast det inte var ryttarens fel tror jag de hemska känslorna kommer ändå.

ElinH
0

#13 Ja.. jag tycker väldigt synd om henne :S

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus