sjöstjärnans ridläger
hej! jag hade tänkt boka plats på sjöstjärnans ridläger (eller sjöis som det också kallas). jag skulle kolla så att det inte var några absurda priser. det finns ingenting på hemsidan om det, och jag tror att det kommer pris när platserna släpps. nu har jag googlat i tre kvart och hittar fortfarande ingenting. så om någon vet kan ni jätte gärna skriva vad det kostar:)
#0: alltså jag tror att det står på deras hemsida.
Eller så är det så att de inte finns några priser för att sommaren är över.
Tjena^^
#0: Ring eller skicka ett mail till dom?
Då får du nog svar.🙂
#0: Troligen kommer priserna i samband med bokningssläppet 15e oktober.
// Harley
Jag harv själv varit där ett år för typ 100 år sedan och det var jättekul! Mewn det var också min största besvikelse jag någonsin varit med om. J
ag fyller år den 21:a December och allt jag någonsin önskade mig var en egen häst! När jag väl fyllde §2 så fick jag ett grimskaft i födelsedagspresent och jag "insåg" att jag skulle äntligen få min egen häst! Ded där dagarna till julafton var de längsta i mitt liv.
Julafton kom och jag fick ett kuvert som jag slet upp. Och det var ett kort där det stod om stjöstjärnans ridläger. Där det även stod att msnnnan skulle medtaga eget grimskaft. Jag lyckades väl inte riktigt hålla masken men den natten grät jag floder. Dels för att jag inte fått min egna häst men också för att jag kände mig otacksam….
Vad det kostar nu vet jag inte, inte heller om man ska ta med eget grimskaft…
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#4: Nej,men fy!
Beklagar.
#4 alltså varför ska man ha med grimskaft? Så konstigt.
Tjena^^
#4: Stackars mini-Magrat! Fy så fel det blev med presenterna.
Jag tycker inte du skulle ha behövt känna dig otacksam där och då, lilla vännen, vem hade inte trott att det var en egen häst på ingång liksom?
Vad bra att du hade roligt på lägret sen trots den skakiga upptakten till det.
// Harley
hHahah, tack för allt stöd till lilla MAgrat. Men jag tycvker du ska hålla utkik efter priserna, för jag hade riktigt roligt.
Vill minnas att jaqg red en trevlig pojk vid namn Romino, så det blev ju bra i slutändan, men där och då på julafton var det rfiktigt jobbigt. Min mamma hjar dock i vuxenn ålder erkänmt att det nog blev lite tokigt där :P
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell