GG's Müsli??
GG har börjat med en egen, havrefri müsli. Någon som har testat?
Funderar på att göra det, innehållde som sagt ingen havre men mineraler och selen. smrp låg på 80 och MJ på 8.5 (?).
Tyckte att den verkar vara väldigt billig dessutom, 169 kr för 20 kg.
/Amanda
putt
Skulle vilja prova, men det är ingen idé. Efter någon vecka eller månad kommer Lyrik att rata den, han brukar göra det med mülsifoder. Kraffts gamla müsli ratade han helt, åt inte ens en dl av den…
Fibergi Låg dög i 2 månader. Hestekraft dög i 2 år, innan han tyckte att den smakade skit…

GG? Menar du granngården?
#3 Jupps, Granngården..:)

Vår granngården ska stänga här i januari så dom slutar med allt som har med hästar att göra nämligen. Konstigt att dom har gett ut ett eget märke.

#5 ska de sluta med häst överallat eller bara hos dig?

#6# Här i Eskilstuna ska Granngården stängas iaf. Dom ska bara sälja lite grismat och ko tror jag det var. Inget annat.
Här håller de på och snarare utökar sitt sortiment :)

här slår de också igen, men ska sälja hästfoder på ett GG iaf.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Ja, dom förstår inte varför dom ska stänga här. Dom som jobbar där säger att det går med vinst. Hellustigt! Dom skulle ev stänga i Strängnäs och Katrineholm med hörde jag. Vet inte om det blir så. Då är närmaste stad Västerås för mig att handla om jag måste ha något speciellt. Nu har en annan affär börjat med Krafft här i stan men det är lite dyrare än gg.

säger samma som #10's första halva.
hade de slutat sälja foder på det GG som ska få vara kvar så hade vi inte kunnat köpa foder på GG öht, hade varit typ 10 mil till närmsta.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~