OT efter gymnasiet..
när ni hade gått ut gymnasiet, var tog ni vägen då? vad hade ni gått för linje?
jag vet inte alls var jag ska ta vägen när jag slutar gymnasiet? :O
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag åkte till en westerntränare och jobbade en månad, sen ryckte jag in i lumpen tre månader och efter det har jag jobbat som elmontör :) Gör det du tycker verkar kul, ta inte så allvarligt på att man "måste" göra massa saker ;)
jag började jobba. jobbade först som bemanningspersonal till industri. sen blev jag anställd i ett halvår på ett av dom ställena jag tillbringade mest tid på som inhyrd. sen slutade jag där och började på jobbet jag har nu, där allt egentligen en gång började.
jag gick estet bild och form på gymnasiet, så jag har väl hamnat lite fel :P
men som slo säger, gör det du tycker verkar kul.
det enda målet jag hade var att få ett fast jobb, och det lyckades jag bra med.

jag slappade ett halvår innan jag bestämde mig för att lästa till sjuksköterska. läste naturvetenskap i hopp om att kunna läsa vidare till veterinär, men det gick inte =/

de enda kraven är att tjäna bra och ha ett jobb jag tycker om, gärna med djur.. känns som ganska stora krav ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
jag hoppade då av gymnasiet redan efter halva ht i ettan. Jag åkte då till Belgien, där jag jobbar nu. Jag läste sam-idrott med specialidrott häst. Men sen när våren kom bestämmde jg mig för att göra klart gymnasiet. Jobbde alltså mellan 6 o 22 och när jag slutat pluggade jag. Hade tur som fick läsa på distans!

Jag gick naturbruk-häst/ridsport. Jobbade som personlig assistent fram till jul/nyår och sen pluggade jag en termin innan jag började jobba igen, med allt möjligt.

Jag har 1 år kvar, men jag funderar ändå lite på vad jag ska göra :P
Först ska jag jobba, jobba, jobba o bo hemma o inte betala så mkt, så jag sedan kan resa iväg med ngn/ngr kompisar :D
Sen vill jag nog flytta till gbg elr köpenhamn o jobba i en lite större klädesbutik, till att börja med :P
Går Handel & Adm. nu .. Men vi får väl se hur det blir ;P

Jag gick media.. leder ju inte direkt någon vart så jag har jobbat på lite olika ställen.. just nu står jag på Taco Bar och fixar och trixar ;)
//Mickan
Jag ska plugga vidare till journalist!! =)

jag jobbade som städerska under sommaren och när hösten kom började jag plugga till optiker. jag slutade gymnasiet bara för ett halvår sedan, känns som en evighet och ikväll ska alla från klassen träffas igen:D