Nya bilder
Ja nu har jag tagit julledigt och i natt kom jag hem till Jämtland. På Tullis har de rullat på som vanligt, dock varit lite tungt sista tiden då jag längtat hem, mest pga vetskapen att jag snart skulle få åka hem.
Har i dagsläget 30 hästar, de varierar ju hela tiden, och alla är underbara på sitt sätt! Samtliga föl är nu avvänjda, de sista tog tjejerna i går kväll och allt har gått så bra! Nu väntar igångsättning för två av stona som sen ska säljas.
Nä nu tar vi lite bilder =)
Första bilden ut är fölskaran tillsammans med min praktikant Malin på väg in från hagen. Från vänster har vi Shakira (e. Marwin), Makkelujik (e.Marwin u. GP-sto), First Diamond (e. Florencio - Don Primero), Harlekin (den svarta e. Metall - Tip-Top) och lilla First Delilah (e. First Wish). Saknas gör Hugo som blev avvänd i går.

otroligt fina hästar.
Tyckte First diamond var otroligt fin =)
oj ! musse har verkligen blivit jättevit !
men så skönt att du fortfarande trivs, trots hemlängtan. :)
Oj, så vit han har blivit!! :O Tog du någon helkroppsbild också? :P
Han kanske försöker matcha snön? ;) Haha.. Fina bilder i övrigt!! :)

fina bilder :)
är det långa dagar? bra betalt trots att det är ett stalljobb?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Cilla - Nja de beror på hur mkt vi har att göra men normala dagar så börjar jag 7 o jobbar till ungefär 16 o sen nattar jag hästarna vid 19.30. Har rätt ok betalt för att vara ett stalljobb, men dock en bit från avtalsenligt.
Åh vilka fina bilder =)
jätte fina bebisar!!
Men va ljus mussebus har blivit!!! Helt otroligt, gör att jag känner mig gaaaaaammal:O)
åh, sötisar (:

Tackar! =)

Vad fina bilder!<3

Tackar =)