JAAA! - En ren skitsak đ©
TÀnk vad glad man kan bli av en ren skitsak! Efter nÀstan ett dygns vakande, promenader och veterinÀrbesök kom det Àntligen lite bajs i Hs box!
Det Ă€r nog bara djurĂ€gare som förstĂ„r hur tĂ„rarna kan forsa av en sĂ„n grej. â€ïž
(Jag vet att boxen Àr skitig, dags för sommarstÀdning snart!)
"Jag Àr inte klok men jag Àr smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Jag kĂ€nner din lĂ€ttnad. đ
// Harley
Underbart!đ
FörstĂ„r precis hur du kĂ€nner dig. En katt jag hade för lĂ€nge sedan hade förstoppning, och jag minns Ă€n vilken lĂ€ttnad det var nĂ€r medicinen började verka och det lĂ„g smĂ„ pluttar i kattlĂ„dan. đ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Ăr sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger jag blivit överlycklig över att ha en kanin som bajsat pĂ„ mattan bara för det inneburit att den bajsat efter att ha haft problem!
Ăr helt klart en av de bĂ€sta kĂ€nslorna (och som du sĂ€ger, nog enbart nĂ„got djurĂ€gare kan förstĂ„).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Vilken underbar lÀttnad!
#0: Vet precis hur det Ă€r! Men det Ă€r kanske bara djurĂ€gare som normalt fĂ„r gillningar pĂ„ bajsbilderna i sitt flöde âŠ