Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 476 ggr
PimTheGreat
0

OT: Nu är vi hemma!

Nu har vi kommit hem!!! Helt underbart och sån känsla att fått en liten flicka……Skrattande…. fick komma hem från BB igår och har haft fullt upp…. haft mkt känslostormar här idag med….. så lycklig e jag…

Jag kommer komma in med bilder på henne senare… TAck alla för era tankar på mig under tiden jag var på förlossningen……Flört

Det var ganska läskigt att det var en som förutspådde den 19/12 kl 12.00. Hon kom ju 13.47…..

__iE
0

Grattis igen ! :D såg en bild från webben på lilla söta My :D

Maja
0

Ooooh, GRATTIS ännu en gång!! =) Såg henne på webbisar och hon är ju bara föööör söt!! *ställer upp som barnvakt nääääääär du vill* ;)

Hannapanna
0

Grattis till en superfin tjej!!

electra
0

En massa grattis!!!

E_hjo
0

Grattis, grattis, grattis!!!!!!    :D

elin
0

Grattis till gullungen Mysan !! =)=)

/Elin

dominic
0

Grattis!!!Mysigt för er att vara hemma! Hoppas nu ni får en riktigt härlig jul tillsammans hela familjen!

Believer
0

grattis!! =) hoppas allt går bra nu! och hoppas du hade en lätt förlossning!

gejsa
0

Grattis Sofie till din lilla söta docka My! Ha nu en riktigt skön jul och njut av din lilla julkapp. Jag brukar annars tycka att nyfödda är lite fula. *ler* Dom brukar vara röda och skrynkliga. Men din lilla docka var ju jättesöt. SkrattandeGrattis än en gång!

VeNyRa
0

Grattis =)
min moster fick en liten dotter i oktober, var och hälsade på dom igår, dom är juh så söta när dom är små! åsså luktar dom så gott =)

Sotis
0

Stort Grattis :D

malin-nilsson
0

Jättestort grattis :)

Ellen95
0

Grattis!:)

thilda-
0

Grattis :D