Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 727 ggr
Mandysan
0

Hon gick som en dröm *stolt*

Det känns som att på sistone har det bara varit negativa inlägg från mig så jag får väl passa på att skryta lite om min häst.

i onsdags så hade vi hoppträning, fick inget direkt att förbättra, det var så bra! Foxen gick som en dröm och jag skötte mig med. =D Oxer med sockerbitar emellan - inga problem, trots att alla andra hästar tittade.

Jag fick tonvis med beröm för att hon har så fin hoppteknik, mkt finare än vad hon hade när hon kom.

Igår red jag lite dressyr och återigen gick hon underbart! Skolor, skänkelvikning och framdels vändningar - inga problem.

Galoppen var kanon, tror aldrig att den har varit så lugn och samlad förut. :')

Idag är det hopplektion igen, lite dumt men det finns inget att göra åt det…=/ Är dock en grupp som är lite hopprädd så det kommer nog inte bli några höjder…

Ang. Medicinen så utreder ridskolans ledning det, vi har valt att inte anmäla då det inte är troligt att det fanns någon betydande mängd medicin i påsen.

/Amanda

Twinlight
0

Vad roligt att det går bra :)

Och lycka till med det där om medicinen..:)

pippa__
0

Kul att det går framåt me pållen!! :D

Vad det gäller medicinen hade jag inte tagit så lätt på det… :/ Man kan ju inte säg "Ne, jag sköt inte honom, sköt bara lite i benet" Spelar ingen roll om det var nån betydelsefull dosering eler inte tycker jag

Mandysan
0

#2 Visst, men jag är mindreårig och har föräldrar som tar väldigt lätt på sånt här… =(

Blidde ingen hoppning idag, det blev gymkana ist =) Foxen skötte sig exemplariskt!

gejsa
0

Kul att det gick  bra i dag. :) En påse som är tom skulle inte jag heller bry mig om faktist. Dom kanske tappade den och hamnade där bara.

pippa__
0

#3 Lite synd faktiskt…

LinaN
0

Som minderårig har man rätt att anmäla brott….. oavsett storlek….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

pippa__
0

Man har det asså? Kan ju vara bra att veta..=)

Mandysan
0

#6 Visst, men hur lätt är det utan föräldrars stöd?? =(

LinaN
0

#7 klart man har! En 7 åring kan ringa och anmäla inbrott, sexuella övergrepp, misshandel osv….. varför ska itne en tonåring kunna göra det då? :P

#8 jadu, man gör det ändå, jag hade ett kräk som ringde mig på min mobil och flåsade o hade sig och hotade min familj att om jag sa något och inte gjorde som han sa (han ville att jag skulle klä av mig och så, ett riktigt pervo mao.) så skulle han göra min familj illa…… min pappa o styvmor tog itne det på allvar, men jag ringde och polisanmälde ändå. då var jag väl en 14-15.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.