så glad :)
Tömmkörde nisse igår, hon va så himla snygg så jag blev helt tårögd !! :') Vilken fin körhäst denna dam skulle bli. Dansade fram i världens mest lösgjorda form, jisses så fin hon var!!<3 Såg ut som hon knappt snuddade marken!
Men jag har inget material eller vagn tillgängligt tyvärr.
Fast jag har en helt oanvänd sele till henne :)
Och jag vågar inte lämna iväg henne på inkörning heller eftersom jag är så larvig med att det ska hända ngt eller "förstöras" då jag har lagt ner så mkt arbete på henne.
Ville ba berätta :)
/elin
Jag valde att redigera bort några svordomar då dessa inte är tillåtna på forumet. /Charlotte
/Elin

Härligt härligt!!! Låter jättebra!!

Så kul Elin =0)

grattis :D låter underbart. det finns ju tävlingar i tömkörning också xD

du kan ju förbereda henne med allt tills du kan skaffa en vagn till henne.
Jag gjorde de med min ponny. Hade selen men inte vagnen. Jag drog bildäck, tolkade, drog stockar i skogen och tog bommar som skacklar.
jag har inget sele till min sköthäst (en shettis) kan jag sätta på sadeln och sen sätta ihop två tyglar med varandra(två på varje sida) och sen trä igenom tyglarna genom stigbygeln? Hoppas att ni föstår 
//Hannah
Så kul :)

Vad kul att det fortsätter gå framåt med henne :)
Bilder! ;)
Har du inte kört in henne? Trodde nästan det :) Hon är så snygg liten å nätt dam. Har du ställt ut henne än då? det måste du ju göra lär få bra poäng. Ni som är fjordälskare ska vara lite avis på Elin o Nisälla pga fin fjording :D. Synd att inte jag har körkort då kunde jag komam in å hjälpa dig att köra in henne + någon mer. Hör med Anki hon är ju bra på köra in hästar om hon har tid. Lycka till å god jul