Hästen du rider?
Vad heter den hästen du rider/äger ( eller dom hästarna)?
Jag rider: ett typ 18 sto russ som heter Dinny ( vet inte riktigt åldern ) , och det är jag som äger henne. Enligt mig är hon en dröm.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag är medryttare på islandshästen Greina och hennes dotter Tindra, båda står här på gården där jag bor. 💕
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Rider på ridskola så kan ju variera en del men just nu så rider jag främst Marina. Ett D-ponny sto född 2015. Hon är väldigt go men inte så utbildad än så ibland blir det lite "ormigt" när man försöker rida rakt. Hon har heller inte riktigt styrkan än så galoppen är inte alltid så lätt men det blir bättre och bättre för varje vecka.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#1 o #2 så fin Marina är och Greina är det helt säkert också.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Fin ❤️
Mvh 🐾
Här är en annan häst jag rider ibland, en typ 25 årig valack som heter Calypso ❤️
Mvh 🐾
#4: Jag jobbade i ett stall där det fanns en Nebo Jasmin, som ser ut i princip som din ponny. Vad roligt om de skulle vara släkt!
#7: Vet du om din ponny kanske har någon i sin stamm som heter Nebo Rooney? Och är hans föräldrar från Nebo Stud i Storbritannien?
Tjena^^
Nebo Jasmin WSB 239444
37-99-7185
Welsh Cob, sto
1999-06-01 hos W.G & mrs M.E. Jones, England
Är detta rätt ?
Tjena^^
https://www.haststam.se/horse/view/391827 här är Nebo Rooneys stammtavla, du kan söka på Nebo Jasmin också då kommer en bild upp
Tjena^^