Vansinniga träningsredskap!
Jag har förr sagt at tajg snart sett allt, men nu tror jag att ögonen ska trilla ur sina hålor….
Den här sidan tar ju priset (änsålänge)
Ett kombinerat bett o hackamoore, med fast metallnosdel, smal som tusan….
Längre enr på sidan en kedjeboot för att få bättre schvung i steget hos ditt riddjur.
och det vansinnigaste så långt, Exorcisten, träningesredskapet…. man kopplar sitt riddjur bak på en arm på bilen….!!!!!
Jag slutar aldrig förundras över idiotin i världen… och den idioti man utsätter sina djur för.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Är dom seriösa??
#1 jepp…. det är dom…

Men allvarligt…
När man läser det som står på sidan så fick iaf jag bilden av en typisk amerikans lurendrejeri-försäljare… En sån i stereotypiska cowboy-kläder som eg inte har koll på nåt….
usch ja, betten såg inte snälla ut :(
Helena
#4 må så vara men det FINNS ändå idioter som låter sig bli lurade till att använda sånt häringa….. och DET är i sig rätt skrämmande också…
#6 Ja, det verkar ju inte vara särskilt trevliga saker vissa av de som de säljer och försäljningsargumentet för träningsredskapet Exorcist: "We call this 'THE EXORCIST' It can get the Devil out of anything!" känns inte som om det hör ihop med god djurhållning…

Usch vad hemskt! Speciellt endel av texten till Exorcist…. "Your safety first, then the animal." Vaaa? Det lät lite knäppt! Först djuren tycker jag, för vi får väl skylla oss själva om vi inte är smarta nog att göra så det är säkert för oss OCKSÅ. Så först djur, för dom har liksom inte så mycket val, eller vad man ska säga.. =/ Dom förstår ju liksom inte på samma sätt..
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

är dom dumma i hela huvet elr vad? >'(

Herregud ;O "The Exorcist" ser ju helt sjuk ut..
Herregud…. :/

hmm. ja, jag saknar ord..

fy fan, vad är det för människor :/

det måste va ett skämt!