OT -Vad lyssnar ni på?
Har idétorka, sitter och lyssnar på gammla linkin park låtar i brist på annat, så nu undrar jag vad ni lyssnar på för musik? genre?favvoband/grupp?
Jag är iaf allätare lyssnar på all ifrån techno till tyngre metal =)
Just nu lyssnar jag inte på något. Men Fall Out Boy kan väl klassas som favorit :p
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Party låtar :D

just nu lyssnar jag på radio - nrj ;D
lyssnar i stort sett på all musik :P :)
Har rätt så blandad musiksmak, inom rock i alla fall… Rock n' roll, hårdrock, grunge, metal… Nirvana, Alice In Chains, Marilyn Manson, Muse, Misfits, The Hellacopters, för att nämna några band. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

vi har lite blandad musiksmak här inne =)

MKt rock och hårdrock blir det här
In Flames är all time favoriter… Även om det blir en del Pink Floyd, Led Zeppelin, tAKIDA osv ibland också. Blandat :)

Queen! : D
Just nu Alicia Keys -No one!!! (stavning)
Jag lyssnar på rock, hårdrock, skate/college punk :) några exempel är väl: Kiss, Linkin Park, Millencollin, Me first and the Gimme Gimmes, Goldfinger, Mötley Crue, osv.

Laleh, Anna Ternheim, Johnny Cash,
gillar rap som Jay -Z mm grymt bra alltid diggat sån musik fast är rätt mycket allätare när det gäller musik men sätter jag på något blir det jay-z lr dj benny binatzi lr hur han nu stavar sitt efternamn. Mycket bass ;)
johnny cash, dolly parton, nirvana, laleh, 50 cent, christina aguilera, alicia keyes.. timbaland börjar klättra upp i min lista också. jag gillar bra artister som berör och bra röster, inte nån speciell genre.

Är väl rätt blandad eg. Absoluta älsklingsbandet heter Nine Inch Nails. Men Manson, 30 seconds to Mars, SOAD, Tool, A Perfect Circle m.m. + lite gamla nostalgitrippar ibland…
glömde säga att jag lyssnar väldigt mycke på Lillasyster =)
Rammstein, KIZZ, Lordi, Green day, My chemical romance, Nightwish, Queen, Nine inch nails, Mortiis, Finntroll, Teddybears stockholm, Billy Talent, Clawfinger, Crashdiet, AC/DC, Slipknot, Hammerfall m.fl.
Lyssnar även lite på gamla låtar av E-type och Avril Lavigne. Mycket bättre förrut båda två ;)

Moneybrother =)
#16. Menar du rockbandet Kiss eller ngt annat band som heter Kizz? ^^

jag är väl en allätare. men favoritbandet är Bonjovi!
Håller med beliver, Jon Bonjovi äger ;D
rix fm!

Hiphop tjejen här. Lyssnar på RnB osckå:
Eminem, Kayne West, Rihanna, Alicia Keys, Beyonce, Pussycatdolls, Black eyed peas.
Lyssnar på blandat, men favvobandet just nu är Skillet.
hm. the doors och kent för tillfället.