Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 357 ggr
VeNyRa
0

OT -Vad lyssnar ni på?

Har idétorka, sitter och lyssnar på gammla linkin park låtar i brist på annat, så nu undrar jag vad ni lyssnar på för musik? genre?favvoband/grupp?

Jag är iaf allätare lyssnar på all ifrån techno till tyngre metal =)

Marija
0

Just nu lyssnar jag inte på något. Men Fall Out Boy kan väl klassas som favorit :p

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

thilda-
0

Party låtar :D

__iE
0

just nu lyssnar jag på radio - nrj ;D

lyssnar i stort sett på all musik :P :)

Alex
0

Har rätt så blandad musiksmak, inom rock i alla fall… Rock n' roll, hårdrock, grunge, metal… Nirvana, Alice In Chains, Marilyn Manson, Muse, Misfits, The Hellacopters, för att nämna några band. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

VeNyRa
0

vi har lite blandad musiksmak här inne =)

pippa__
0

MKt rock och hårdrock blir det här

[slo]
0

In Flames är all time favoriter… Även om det blir en del Pink Floyd, Led Zeppelin, tAKIDA osv ibland också. Blandat :)

E_hjo
0

Queen!   : D

Molla
0

Just nu Alicia Keys -No one!!! (stavning)

[MatildaW]
0

Jag lyssnar på rock, hårdrock, skate/college punk :) några exempel är väl: Kiss, Linkin Park, Millencollin, Me first and the Gimme Gimmes, Goldfinger, Mötley Crue, osv.

Ottino
0

Laleh, Anna Ternheim, Johnny Cash,

Ledin
0

gillar rap som Jay -Z mm grymt bra alltid diggat sån musik fast är rätt mycket allätare när det gäller musik men sätter jag på något blir det jay-z lr dj benny binatzi lr hur han nu stavar sitt efternamn. Mycket bass ;)

hjullan1
0

johnny cash, dolly parton, nirvana, laleh, 50 cent, christina aguilera, alicia keyes.. timbaland börjar klättra upp i min lista också. jag gillar bra artister som berör och bra röster, inte nån speciell genre.

Mangis
0

Är väl rätt blandad eg. Absoluta älsklingsbandet heter Nine Inch Nails. Men Manson, 30 seconds to Mars, SOAD, Tool, A Perfect Circle m.m. + lite gamla nostalgitrippar ibland…

thilda-
0

glömde säga att jag lyssnar väldigt mycke på Lillasyster =)

Karkkainen
0

Rammstein, KIZZ, Lordi, Green day, My chemical romance, Nightwish, Queen, Nine inch nails, Mortiis, Finntroll, Teddybears stockholm, Billy Talent, Clawfinger, Crashdiet, AC/DC, Slipknot, Hammerfall m.fl.
Lyssnar även lite på gamla låtar av E-type och Avril Lavigne. Mycket bättre förrut båda två ;)

sandi
0

Moneybrother =)

[MatildaW]
0

#16. Menar du rockbandet Kiss eller ngt annat band som heter Kizz? ^^

Believer
0

jag är väl en allätare. men favoritbandet är Bonjovi!

Mandysan
0

Håller med beliver, Jon Bonjovi äger ;D

AusaBausa
0

rix fm!

Hajda
0

Hiphop tjejen här. Lyssnar på RnB osckå:
Eminem, Kayne West, Rihanna, Alicia Keys, Beyonce, Pussycatdolls, Black eyed peas.

Miidaz
0

Lyssnar på blandat, men favvobandet just nu är Skillet.

bubbelbubbel
0

hm. the doors och kent för tillfället.