Utrustning Säljes :)
När jag köpte ny häst fick jag med en massa saker som jag inte har någon nytta av, därför har jag beslutat mig för att sälja dom :)
1. Griffin Dressyr sadel, syntet, det ända jag vet om sadeln är att bomen är xtra smal! Fick med den till min häst och den passade inte! den är i jätte fint skick, ser knappt änvänd ut. pris ide: 2500!
2. 2 bettlösa träns ett från hööks ett annat av märket globus. Det från hööks är användt MAX 4 gånger. Det av märket globus vet jag inte. Men det ser knappt använt ut! Storlek full på båda. 200kr/st
3. En läder grimma med fint mönster. Svart med mässings spännen. Storlek full. 100kr
4. Sadelväska, Själv personligen tycker jag att det är lite westen stuk på den. Fick med den så har ingen som helst information om den. Tror att sidorna är gjorda av mocka?! Den är skitigt, kan tänka mig att den legat på ett loft ett tag. 50kr
5. 1par stigläder, svarta, en massa extra hål. Troligen storlek dam.
6. Ett brunt träns storlek full, tyglar ingår. 80kr.
Frakten betalas av köparen,

Jag är intresserad av de bettlösa! Har du bild på bara dom? Vilka färger var det?

putteliputt
Vilkjet av de två bettlösa är störst? dvs på ytttersta hålen?
har en stor pålle :D (shire-korsning)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#12, globus tränset är störst :D

putteliputt igen :)
okie, när måste du bli av med det?
har inga pengar förrän den siste dec. men är intresserad av globustränet.

jag kan vänta till då!! men då vill jag gärna att du är säker på att du vill ha det 
skickar PM

puttputt! :)
Globustränset är bokat! ;)

# 19 hihi ja det kanske man ska skriva! :)
Och hööks-tränset är också sålt ;)

#21 yes!! :)
Meh! Då kanske vi kan samfrakta? Om du kan vänta på ditt träns i några dagar Tessa? jag får in pengar på kontot i dagarna här!
För två träns till samma stad blir ju samma frakt! Så har vi en ordentlig anledning att träffas! :D
=) Två träns väger väl mer än ett och kostar då också mer - oavsett samma stad?! eller..? ;D
Synd att Harry inte är inriden, annars kunde vi kunnat skutta runt på våra bettlösa hästar ;)
om man tex köper ett postens förfrankerade kuvär strl L kostar detta då kring 60-70 kr, o dela det på två, så är det billigare än vad ett träns kostar i frakt…… O postens kuvär kan man utan problem lägga i saker upp till 2 kg utan att behöva betala mera…. så det är nog det billigaste alternativet ^^
Damerna rider bettlöst så galant
utan varken vett eller sans!
Galna som få
dessa damerna två!
*fniss* värdelös kvällspoesi med hög kvalité! ;)
Vad du är insatt i Posten då.. ;) Kul rim förresten, skulle vilja läsa vad som står på dina klappar..
Jag för över pengarna snarast, när kommer du att betala?

hm, ni får komma överrensom hur ni vill göra, mig spelar det ingen roll :)
#27 har jag tur får jag min sadel såld idag! :) Så då kan jag skicka pengarna redan ikväll! Jag meddelar detta så snart jag vet ngt! ;D Väntar på mess från tjejen som ville ha sadeln.
och posten har jag koll på! Säljer ju grejor på tradera med jämna mellanrum så man har nästan portotabellen i huvudet ;)
#28 men det är ju snällt :) Men tror vi snart är överens iaf ;)
Det kostar visst bara drygt 30 spänn att skicka ett, och då kan man ju lika väl göra det som att skicka båda i ett.. =) men tanken var ju god! kul att du fått sålt sadeln.. Jag ska försöka få sålt mina med, för jag behöver verkligen pengarna. Räcker ju med en bra sadel. typ. Plus den bomlösa förstås, den säljer jag icke =)
#30 jaja :D
du vill inte träffas ;) knasfia! :D
Men då tar vi o skickar dem en o en istället då!
#31: Det vill jag visst men jag vill ha tränset så fort som möjligt och då är posten ett säkrare kort.. ;D Du vet ju hur mkt jag har att göra, det är ju tokigt mycket. - men så är det ju snart jul, så det är ju bara att gilla läget och hoppas att det lugnar ner sig snart… ha!
haha! du får sluta stressa! du kommer få en hjärtinfarkt o dö om du fortsätter som du håller på Tessa! ;)
#33; Jo jag vet… som tur är, är jag ändå rätt lat av mig och har stort sömnbehov - och blir grinig om jag inte äter med jämna mellanrum… överlevnadsinstinkter gissar jag, som håller mig vid liv ;)