Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 784 ggr
FredrikN
0

Shettisar

Shetlandshingst född -96, svart, 96cm, full stam, pass. e: valentijn v.d Amstelhof u: Äppelbo Lätta. Inkörd, inriden, utställd. Tävlad i agility och precisionskörning. Snäll att hantera. Barnen som är 6 o 7 år tar ut och hanterar honom själva. Snäll att rida och köra. Kan fås kastrerad mot vet. kostnad.

Pris: 7500:-

Shettis hingst på 4år säljes eller utlånas till seriöst satsande familj för trav. Trevlig och social hingst som ej är bråkig. Inkörd och utställd med 39p. pm:a för mer info

pris 6000:-

Linda
0

Sätt gärna även in bilder.

Vänligen/Linda sajtvärd

gejsa
0

Nej, det ska du inte göra. Åk till affärer som har beg sadlar och låna hem flera olika modeller så kan du ju pröva i lugn och ro. Och även om en sort passar så kan det ju vara så att samma modell inte passar ändå. Eftersom sadeln lägger sig lite efter hästen.

Jag har köpt sadel på nätet. Men då om det har varit nära så jag kan åka och låna den. Det kan ju hända att du inte får tillbaka pengarna när du har skicka tillbaka sadeln. Men öppet köp ska ju eg fungera så. 

Jag har skickat flera sadlar med bussfrakt till olika ställen. Där har dom fått låna den i högst en vecka. Sedan fått skicka tillbaka den med pengar tillbaka bortsett från frakten som dom har fått betala. Det har hittills fungerat för mig iaf.

Wanilj
0

gejsa!!! nu slant du väl aningens på tangenterna??? hamnade detta inte under lite fel rubrik??Flört

gejsa
0

Ha ha jo visst blev det fel. Sorry! Det skulle stå under rubriken "köpa sadel via nätet"…..ha ha Det blinkade till när ja skrev då flyttade den till en annan tråd.

gejsa
0

Har nu kopierat det och flyttat det rätt. Men det får stå kvar så inte folk undrar vad jag skrev här. hi hi

Faxlin
0

haha, men det var uppmuntrande att helt plötsligt läsa om dina sadel råd. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Lite taskigt bara att jag förstörde tråden. Förvånad

kacka
0

hihi… vad tokigt det kan bli… hur sadlar in i bilden???

Faxlin
0

Hur har det gått Fredrik har du hittat någon köpare till dem?
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

__iE
0

*putt*    ^^

Lilla_My
0

*putt putt* (:

elin
0

*putt*