Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 773 ggr
Due-Boje
0

OT Bra dag!

Har haft en bra dag, började med att jag fick tillbaka två betyg på nationella i svenska. Skriftliga fick jag MVG på med kommentaren "Bästa jag läst i år!"  Och även muntliga fick jag också MVG på! Plus att jag handlat alla julklappar. Sen att hästarna gick super gör inte saken värre =D

Snuttan2
0

Vilket flyt :)

Att du hinner med både hästar och skolan ordentligt är ju inte dåligt gjort heller :)

lisette
0

OT innan mina vänner.. ;)

jag ändrar. =)

lisette
0

glömde ju skriva.

tänkte samma sak som snuttan, det är ju grymt att du fixar både bra betyg och ridningen samtidigt. inte många som klarar det!

[MatildaW]
0

Oh, vilken toppen dag! :D

Lindbygarden
0

härligt grattis!!!

davidia
0

bra gjort!!grattis

Due-Boje
0

Tack :D Glömde skriva OT i rubriken ja lisette, men valde den gruppen iaf! :P

Yessica
0

Guhh så härligt! Bra jobbat också!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Anna
0

Vad härligt! :D Grattis!

Har själv fått två MVG:n idag, känns alltid lika bra ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Vad skönt det måste kännas, grattis!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Peppe
0

#9 har ni redan fått era betyg?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Anna
0

Har fått reda på några av de… Men de ska vara satta på måndag. Svenska, franska. MVG i svenska och VG i franka. Fick även tillbaka ett engelskaprov från i onsdags som jag fick MVG på.

annaattlid.se

E_hjo
0

Jäkla MVG-barn!!!!

Här får man G/IG, men jag är glad ändå. ^^
Hahahaha   :D

AnnaJohansson
0

Grattis, vad roligt =D

Har själv fått nästan alla betyg och har sammanlagt 17 betyg och har 15 VG och 2 G =) Så jag är nöjd!

fridak
0

#13 huvudsaken är ju att man är nöjd med sig själv och med sin insats.

E_hjo
0

#15 Precis!  :)

Peppe
0

#12 blää franska… *hata* hade VG i de när jag gick ut, men hur fan de gick till har jag ingen aning om…

Anna
0

#17 Håller med! Förstår inte heller hur jag kan ha VG i denna termins slutbetyg.. det är riktigt tråkigt o jobbigt..

annaattlid.se

Peppe
0

#18 vänta bara till gymnasiet om du går NV eller SP… jag har varit på en fjärdedel av lektionerna ungefär…

Due-Boje
0

#19 jo, ja går SP.. Fast har lyckats gå på de flesta lektioner iofs =) Men ibland blir det att man e hemma och tränar istället..!

AnnaJohansson
0

#20 Vilken inriktning går du? :)

Due-Boje
0

Social, tror inte den finns på så många skolor.. Lite mer psykologi och filosofi, samt drama som obligatorisk kurs =)

AnnaJohansson
0

Okej, jo på den skolan jag förmodligen ska gå på finns bara samhälle, ekonomi och språk!

Peppe
0

#20 jag har varit på de flesta lektionerna i alla andra ämnen, men franskan är placerad kl 8 på tisdagsmorgnar. Orka gå upp så tidigt! Flört då har vi 50 min, sen har vi bara 30 min på torsdagar oxå. that's it på hela veckan. jag har varit på sammanlagt 4 tisdagslektioner denna termin, och kanske dubbelt så många torsdagslektioner… tror ni jag får G?

engelskan har jag en del frånvaro på också, har en helkass lärare. annars går jag på många lektioner för att va mej Glad har lyckats få ett MVG i psykologi, hur nu de gick till (är det enda ämne jag vet betyg i än så länge)

Due-Boje
0

Jo, min ena engelska C lektion ligger kl åtta på tisdagar. Känns halvmysigt :P Min kompis hade den bästa kommentaren förra veckan "VAH, ligger klassrummet vänt åt det Här hållet?!" gissa om hon varit på många tisdagslektioner :P

thilda-
0

#25 HAHA :P