Problem på ridsport?
Det går så sakta här nu. När jag trycker publicera inlägg så blir det ju dubbelt för den tar emot varje tryck. Men man tror inte det eftersom inget händer på så lång tid.
Är det bara hos mig eller?

nej, jag har försökt ta mig in i 20 min, lyckades först nu
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

har samma problem, inte bara med ridsport utan även andra.. tar en halv evighet o försöka öppna en tråd

har samma problem, inte bara med ridsport utan även andra.. tar en halv evighet o försöka öppna en tråd

men nu verkar det ha lossnat, eller?

Haha ja, jag ser att ni skriver dubbelt ni med. Skönt att höra att det inte bara var hos mig då. :)

hos mig har det inte lossnat
Det är segt!! ^^ Men det är nog en bugg eller nått.. :P

Ja, här går det jättesakta. Trist!
Hihi.. Man är helt klart beroende.. :P

snarare trippelt gejsa ^^
men här är det fortfarande segt ..
Här är det seeegt….

Här är det segt åt alla håll på internet :( så lägger nog ner detta för idag…

Här har det äntligen slutat sega, Jippie =D

har haft problem med ridsport de senaste veckorna. jättesegt att logga in. sen alltid när jag ska öppna första tråden så går det inte. blir bara helt vitt. andra tråden jag öppnar går bra. bara den första som strular. och ibland hänger sig trådarna ett par minuter. går varken att scrolla eller flytta i listen upp eller ner. skitskumt..

#17# Då måste det vara fel på din dator. För det har inte varit segt förut på ett bra tag här nu tycker jag. Du kanske har virus i datorn.
#13# Ja, du var nästan värre än mig förut ju. *ler*

nu funkar det bra för mig igen :P

#18. datorn funkar utmärkt. det är bara ridsport som strular. alla andra sidor jag är inne på funkar som dom ska och det går snabbt och så. men som sagt, BARA ridsport som segar här.
ja när jag ggår in på ridsport så segar det ner datorn.även sambons dator när vi sitter både två.
För mej funkar iFokus väldig sällan bra! Varje dag har jag problem med att få fram sidan..

Just nu fungerar den som den ska här i af.