Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1778 ggr
Snuttan2
0

OT- Bilder på älgen

Var ju ett tag sedan Oskyldig

Tyvärr dålig belysning i ridhuset :/

Fjant i hagen 

Trav 

Bus 

Så här ser ridhuset ut 

Långtbent häst :P 

Springa runt… 

Trav 

Lårmusklerna, är väldigt mkt jämnare numera! Står tyvärr inte helt jämnt här, men det syndes även på ojämnt underlag förrut :/

Smex
0

sånt ridhus skall man ha. Stor spegel på hela kortsidan. Tummen upp.

Annars så ser han väldigt fin ut. Pigg och glad ut =)

Sehvrin
0

Fin älg du har ;)

(bara en liten fråga: Varför har du satt denna tråd som OT, det har ju med hästar att göra? *nyfiken*) 

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Snuttan2
0

Jag är annars inte så nöjd med ridhuset :/ Är "tält-väggar".

Är 20x60, vilket för mig känns litet Generad, håller ju bara borta vind och regn i stort sett, men behåller ingen värme i sig, utan är riktigt kallt :( Blåser det så låter det ju om väggarna vilket är störsamt för koncentrationen, övht så låter det mkt utifrån :/

Snuttan2
0

Jag skrev ut OT då det enligt mig är en flum-tråd, ingen disskutionstråd.

DojoKelder
0

Så fin hon är!!!

Smex
0

ja det är sant, det är bara hemskt med tält ridhus. Tänkte inte på det först. Var helt fest vid den stora bra spegeln. =)

[slo]
0

Snygga byxor du har… :P Men var det inte du som hade en värstingkamera förresten? Tänkte på att bilderna blev "halvbra" ;)

Sotis
0

Jättefina bilder! Och underbar häst:)<3

Ellen95
0

så fiin!

Snuttan2
0

Slo, det är världens bästa byxor! Hur sköna som helst :D

Jag har ingen värsting kamera, skulle klassa det som en "normal" emot ekonomi-variant bland SLR kamerorna… (Nikon d70 är det jag har, har desutom riktigt bilighetsobjektiv och kör med att ha på auto, lyfta kameran lite och klicka Oskyldig så kameran kan nog med hjälp klart bättre)

[slo]
0

Hehe, dom ser sköna ut :)

Snuttan2
0

Haha, hur kan du se det :P

Är fö Pripps-byxor som är närmare 20år gamla, jag har snott dem ifrån min papps Oskyldig

[slo]
0

Tjocka :p Det brukar vara bekvämt :)

tessa
0

Vad roligt med bilder, vad fin hon ser ut att vara! Lite lik min Yrla i kroppen. av vad jag kan se =) Hur går det med er träning och era framsteg? *nyfiken*

Ridhuset ser fint ut även om jag förstår att det kanske inte är så najs med tältväggar.. men det är iaf ett ridhus ;)

Tycker också att "normala" mått kan kännas pluttigt, min Yrla behöver space när hon drar på ;D När vi flyttade, kunde jag (fortfarande) inte galoppera vettigt med henne i ridhuset, att galoppera där tillsammans med andra var helt uteslutet, vi kunde ju haft ihjäl någon.. GeneradSkrattande

Maja
0

Men Snuttan.. Var är hornen? En älg MÅSTE ha horn!! :D

Hihi, hon är så fin så.. ;) Och stoooooor och långbent.. :D

lisette
0

du får be jägaren att lämna tillbaks benen på älgen! ;)

Maja
0

Är det inte älgarna som tappar sina horn under vintern? :P

lisette
0

ah du menar att benen har blivit hornen? ;)

Snuttan2
0

Tessa, det går väll lite sakta framåt.
Har en blog där jag har hennes dagbok över vad vi gör.
Om du inte orkar läsa det ;) Så kan jag kort säga att målet har varit att hon ska vara ridbar och gå att träna lättare i ridhuset. Det går att göra nu, vad som står i vägen för att kunna komma framåt är att hon fortfarande är lite sned (ET kommer i jan.), mkt spänd och lite kort i musklerna (jobbar på det) och mentalt inte kommer till avslappning. Hon är bättre överlag, men det är ju mkt att jobba med och just mentala saker går ofta inte bort bara sådär ju :(

Jag vågar inte galoppera om ngn annan är där inne Oskyldig Hela ridhuet är ju som en jäkla volt Generad

Snuttan2
0

Hon är en ungkalv ju Juve :P Hon har inte hunnit få sina horn :P

Maja
0

#18 - Jag vet inte vad jag menade.. :P Trött som jag var.. ^^

#20 - Jahaaaaa.. Var det såååå det låg till? :P

Snuttan2
0

Annars så har hon mkt hårda öron å det kanske är hennes samanvuxna horn & öron? :P

Anoziz
0

Hihi, söt älg!

__iE
0

#23, JÄTTE OT, men din, elr dina, bilder skiftar :O hur gör du så ? :O ^^

Snuttan2
0

__ie, hon har antagligen en animerad gif-bild ;)

__iE
0

söt hälg ;D blandning mellan älg o häst ;D

Anoziz
0

#24 Yes, en animerad gif-bild, precis som Snuttan säger!

Hehe, smart med Hälg!

__iE
0

Jahaa, missade din kommentar snuttan :P Men okey ;P