Liten kille på stor häst:O)
Bilder från väpnarlägret.. där Jonte fick rida nordsvensk, han var jätte nöjd:O)
Första gången han rider utan ngn som leder:O)
hehe :D
ååh va länge sen man red på en nordis =/ man blir ju så sugen då man ser dessa 2 bilder :D
har ni fortfarande grönt gräs? :S

Hihi, så stor var den väll ändå inte :)
Hur har det gått med den nya ponnyn än så länge?
Vi har inte grönt tyvärr utan bilden är tagen i somras men vi fick dem nu i dagarna:O)
Jo det går bra med nya ponnyn.. men han går lite som han vill med jonte:O) Vi har fortfarande inte fått tummen urr och beställt sadel då vi har haft så svårt att bestämma oss för om det ska vara en vanlig eller western… tänkte beställa nu ikväll ..
Så det är lite svårt att ha full kontroll när man rider barbacka på en ponny som är fuuuull med pälsglans
men han har bättre balans än väntat faktiskt..sitter jätte bra.. (inte vi som sprutat på pälsglans)
ursäkta frågan, men heter han jonas eller jonatan?
ååh vilken fin pålle :D
och pojken ser ut att gilla det ! :D
#5 han heter Jonathan! Tänker du på smeknamnet eller känner du igen honom?:O)

Det skulle inte vara något att köpa en voltie-gjord att lära sig rida med även? Då kan man som barn träna på att göra en del konster och sånt? Det hade jag gillat när jag var liten :P

ooh vad musigt det ser ut.. ;)
men du, ingen pälsglans där man sitter juuu!
jo ponnyn är hal som en ål!*asg* Jag satt upp bara för att känna och jösses va hal han var! Hade han inte varit så tjock så hade man glidit av vid första steget. Men nu är en engelsk sadel beställd sen får vi se vad han tycker:O)
#7. nej, jag tänkte på smeknamnet. har hakat upp mig på det där för så många som kallas för det med olika "riktiga" namn. hehe.
hehe :) mysigt