JIPPIE =D
Åh, gud vad glad jag är =D Min ridlärare från Gunnebo ringde precis och erbjöd mig en plats i Träningsgruppen (en 5:a)!! Jag går nu i en 3+ och jag skulle bytt upp mig till en 4:a nu til våren men nu så ringde min ridlärare och erbjöd mig en plats i den högsta gruppen på ridskolan =D Istället för att träna endast 45 min, tränar man 60 min och istället för 9 elever så är man 6 elever! Men funderar fortfarande, och det blir ju dyrare med att gå i den gruppen. Men tror jag har bestämt mig! JIPPIE!!
Vad roligt :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
klart du ska satsa, så lär du dig mer :) kul!
Vad kul!

Bara kör på!! 6 i en grupp e ju rena drömen om man går på ridskola! Är det så att man brukar få ha en speciell häst under en längre tid också?

vad kul!
grattis… jag tycker verkligen att du ska ta chansen.. även fast det blir dyrare(om du har råd såklart), kan tänka mej att det är guld att rida i en sån grupp…. har aldrig gjort det själv eftersom jag alltid haft egen ponny/häst, men jag vet att det fanns såna grupper på ridskolan.. o dom hade en o samma häst o fick tävla mkt.. samt red 2ggr/veckan

Har bestämt mig nu, TAR PLATSEN =D

I gruppen jag rider i är vi bara 3st ;P Jag, min kompis och en annan. Men min kompis ska sluta rida så vi blir bara 2st…. + en som är med, med sin travhäst som tar upp hela ridhuset, fast hon ska inte vara med länge till hoppas jag….. -.-

vad kul =) lycka till!
härligt!! grattis!

go for it
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Oj så kul :)