IceGel som inte kyler?
Halloj! Nu är det så att jag hittade en flaska IceGel hemma som jag tänkte börja använda på hästis, men efter att "smörjt/masserat" benet i 2 dagar så märker jag att det inte blir kallt på händerna… Så jag undrar om det är någon som vet om Gelen kan tappa sin funktion eller om det inte känns på människor?? Tror att det stod 20211211 på datumet så den har ju inte gått ut.
Tacksam för svar
// Thea
Visst ska den kännas på människor! Prova på armen kanske, huden i händerna är kanske inte lika känslig? Jag har använt kylgel både på mig själv och häst men det är många år sedan. På mig själv om jag stukat en fotled tex.
💖🧡💛💚💙💜
#1: Idag när jag var i stallet så tog jag en klick IceGel på översidan av handleden för att se om det blev någon kyla. Men jag kände ingenting🤔 Konstigt men det kunde inget, vad jag kunde känna iallafall. Så det kanske är värt att köpa en ny🤷♀️
#2: Hmm, det var konstigt, trodde inte att de tappade effekt men det kanske var "fel" på innehållet redan från början, någåt tillverkningsfel. För kännas ska det ju göra!
💖🧡💛💚💙💜
Kanske känns om du väntar en litenstundvˆ ˆ