Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterwesternnh
Läst 729 ggr
mazze
0

Nya tränset!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer bild på tränset som jag köpte…

mazze
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till!

[slo]
0

Snyggt! Vart köpte du det och vad var priset? Är på jakt efter ett nytt träns till lillkillen =)

mazze
0

Hööks i v-ås för 279 kr…

[slo]
0

Hmm… Hööks ligger ju här i närheten, får nog svänga in nån dag efter jobbet Skrattande Fast, måste köpa studentkläder också… Skit! Jag vill inte :P Kan man inte springa ut i sletna jeans å t-shirt? Oskyldig

mazze
0

Kan ju alltid prova… hehe!Cool

CarCar
0

#4 Ska du till Hööks så vill jag med, annars får du köpa en dressyrgjord åt migRäcka ut tungan

jen
0

aha! fint träns. nästan likadant som jag hade på min gamla arab.

reddie
0

läckert träns!

gejsa
0

Snyggt! Vad är det för bett som du har?

Faxlin
0

Snyggt var det.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[slo]
0

Buäää, var inne på närmsta hööks tidigare idag, men dom hade inte det… Fanns inga snygga westernträns alls Gråter

Faxlin
0

Visst är väl det typiskt slo, när man vet vad man vill ha är det slut.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[slo]
0

Vet och vet… :P Jag ville klämma lite bara, kanske köpa Oskyldig

bubbelbubbel
0

slo, en kompis till mig sprang i slips, skjorta, och jeans. funkade skitbra :)

[slo]
0

Nu har jag faktiskt fixat pengar och beställt kostym, så kanske vågar lova att det till och med kommer upp bild nån gång i slutet på nästa vecka :)

Åter till huvudämnet, hehe… Såg faktiskt ett annat träns som såg helt okej ut när jag var inne, behövde bara fundera en stund på det. Men när jag kollade på hemsidan, vad ser jag?? Det är ett PONNYTRÄNS! Gaaaah! Allt går emot mig ibland känns det som Räcka ut tungan Har letat på varenda hästshopsida jag kunnat luska fram, utan att hitta nåt träns som ser någorlunda vettigt ut, till lagom pris Ledsen

reddie
0

Mina träns som jag har till Reddie köpte jag till min förra häst för 12 år sedan. Det känns som att det är dags att köpa nya. Det är otroligt vad bra lädret håller, även fast de var superbilliga kompletta träns. Efter en smörjning så ser de helt nya ut! Men jag var på G och skulle shoppa träns för ett tag sedan, hittade ett ursnyggt på Hööks för ca 450:- men självklart så hade just det tränset utgått och bara cob stolekar kvar. Suck! Står på noll igen. Men skam den som ger sig.

Beauty
0

Fint träns…fint med tofsen på pannbandet!!!!

bebbe
0

Hittar det inte i deras katalog, du har möjligtvis inte kvar kvittot med artikelnummer?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Linda
0

Läckert:)

[slo]
0

bebbe, det är antagligen en nyhet… Eller något som utgått, för det fanns inte på nätet heller :(

Tummelisa
0

På denna sidan brukar jag köpa mina westernträns. De håller ganska bra priser också tycker jag. Det de inte har hemma brukar de kunna ta hem.

http://www.highridge.se/

Tummelisa
0

Tror jag skrattar ihjäl mig! Bytte bara bild! är den stor i era datorer också?

[slo]
0

Japp, den är gigantisk! Haha! Men såg att det var någon mer som lyckats med det i shettis-forumet faktiskt, så det kanske är något övergående, hehe…

Highride, supersida ju! Och Karlskoga borde jag kunna hitta nån anledning att åka till, farmor bor i Karlstad Oskyldig

mazze
0

#9 Det är ett bett som tydligen används mkt i barockridning, men som även en del hoppryttare som jag fattade det har. Det är ett tvådelat snällt bett men blir viss hävstångseffekt på det. Vet inte vad det heter…

mazze
0

#18 Har inte heller hittat i katalogen, men dom kan ju få in lite andra saker i butikerna ibland. Tyvärr hittar jag inte kvittot…

gejsa
0

Undrar om det bettet kan var bra för hästar som inte har vant sig vid bett än. Det nästan slits ur munnen när man drar lite. Ja, du kanske förstår hur jag menar?! Eller också får man sätta dit gamla hederliga bettskivor som man har på ponnyer.

mazze
0

Kan kanske vara, ingen aning. Du kanske kan låna mitt och testa om det inte är för litet…

[slo]
0

Ah, dom hederliga bettskivorna… Hehe, hur många gånger har man inte slitit för kung och fosterland för att få på / av dom jäklarna Hemlis

gejsa
0

Vad har du för storlek då mazze?

Ja, slo det är verkligen jobbigt att få på dom. När jag tar av dom så klippte jag bort dom.

Linda
0

Koka i vatten:)

tessa
0

#21: Tack för länktipset! Blev extra glad då jag såg att de har ett helt träns i bomull, - yay! =)

mazze
0

#29 11.5 cm