Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 421 ggr
RebeckaSvensson
0

Halvblodssto lånas ut på foder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brunt halvblodssto född 2000
e: Quite Easy
ue: Epson
lånas ut till seriös fodervärd.
Runt 165 cm i mankhöjd.
Hon är jättesnäll och trevlig vid alla hantering och vid ridning.
Finns utanför Trelleborg i södra Skåne.

Vid intresse skicka ett pm eller ring.
Rebecka Svensson
018-155 321, 0709-84 00 03

RebeckaSvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till.

[Angel88]
0

om jag får det jobbet jag vill ha, skulle jag vara jätte intreserad av att låna/ hyra henne… hon ser så snäll å fin ut.. hur länge ska hon hyras ut??

RebeckaSvensson
0

#2 Skulle vilja låna ut henne på minst ett år och gärna lite längre eftersom jag pluggar.

Thorsson
0

Jätte fin :D

[Angel88]
0

#3 det låter ju bra.. det jobbet ja vill ha får jag nämligen grats stall plats å träningar ingående i lönen. i hoppning och dressyr. och e man riktigt duktig kan man få vara med på dom lite större träningarna..

-Japp-
0

Jag är intresserad :D
Hur mycket kan hon? Tävlad?
Hon har inga Quite Easy fasorner för sig? Typ hoppar i luften utan anledning, vass vid hantering o.s.v?
Hur länge MINST vill du ha ut henne på foder och hur länge som LÄNGST?

RebeckaSvensson
0

#6 Jag har haft henne utlånad så jag vet inte riktigt hur mkt hon kan. Är mkt tränad i både hoppning och dressyr. Tävlad i hoppning och felfri i upp till 1,10. Just nu skulle jag nog vilja hitta någon fodervärd som främst vill fortsätta med dressyren.
Det är världens härligaste, snällaste och mysigaste häst i all hantering och har varit så sedan hon föddes. Skulle aldrig få för sig att hoppa i luften utan anledning eller något sådant.

Om det fungerar med en eventuell fodervärd så minst i ett år och längst har jag inte funderat på. Hon är sju år i år och innan hon blir 12 vill jag ha hunnit med att ta ett föl på henne.

-Japp-
0