Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 421 ggr
RebeckaSvensson
0

Halvblodssto lånas ut på foder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brunt halvblodssto född 2000
e: Quite Easy
ue: Epson
lånas ut till seriös fodervärd.
Runt 165 cm i mankhöjd.
Hon är jättesnäll och trevlig vid alla hantering och vid ridning.
Finns utanför Trelleborg i södra Skåne.

Vid intresse skicka ett pm eller ring.
Rebecka Svensson
018-155 321, 0709-84 00 03

RebeckaSvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till.

[Angel88]
0

om jag får det jobbet jag vill ha, skulle jag vara jätte intreserad av att låna/ hyra henne… hon ser så snäll å fin ut.. hur länge ska hon hyras ut??

RebeckaSvensson
0

#2 Skulle vilja låna ut henne på minst ett år och gärna lite längre eftersom jag pluggar.

Thorsson
0

Jätte fin :D

[Angel88]
0

#3 det låter ju bra.. det jobbet ja vill ha får jag nämligen grats stall plats å träningar ingående i lönen. i hoppning och dressyr. och e man riktigt duktig kan man få vara med på dom lite större träningarna..

-Japp-
0

Jag är intresserad :D
Hur mycket kan hon? Tävlad?
Hon har inga Quite Easy fasorner för sig? Typ hoppar i luften utan anledning, vass vid hantering o.s.v?
Hur länge MINST vill du ha ut henne på foder och hur länge som LÄNGST?

RebeckaSvensson
0

#6 Jag har haft henne utlånad så jag vet inte riktigt hur mkt hon kan. Är mkt tränad i både hoppning och dressyr. Tävlad i hoppning och felfri i upp till 1,10. Just nu skulle jag nog vilja hitta någon fodervärd som främst vill fortsätta med dressyren.
Det är världens härligaste, snällaste och mysigaste häst i all hantering och har varit så sedan hon föddes. Skulle aldrig få för sig att hoppa i luften utan anledning eller något sådant.

Om det fungerar med en eventuell fodervärd så minst i ett år och längst har jag inte funderat på. Hon är sju år i år och innan hon blir 12 vill jag ha hunnit med att ta ett föl på henne.

-Japp-
0

#7 får man någon utrustning till?

RebeckaSvensson
0

#8 Nej, det får man inte då jag använder samma utrustning till både henne och mitt andra halvblod.

-Japp-
0

#9 okej, jag får fundera lite, är ju igentligen tänkt att jag ska köpa häst..
känns ju ganska tungt då om ett år och hästen ska åka hem igen..
men å andra sidan är hon det jag söker.

RebeckaSvensson
0

#10 Jag ser ju helst att hon är utlånad längre än ett år, om det fungerar. Om ett år är jag inte ens klar med skolan och innan jag har tid och råd att ta föl på henne ska jag ha blivit klar med skolan, fått fast jobb och bestämt mig för var jag ska bo. Om det fungerar med en eventuell fodervärd har jag som enda krav att jag ska betäcka henne det året hon bli 11.

-Japp-
0

#11 så det är ändå så pass, det låter ju bättre :)
är hon ute på foder nu hos nån annan?

RebeckaSvensson
0

#12 Hon kom hem i augusti då fodervärden hade för många hästar och jag hade tänkt att hon skulle få bli kvar där hemma nu och en kompis skulle rida henne. Tyvärr fungerar det inte som jag hade önkskat och Camba går idag bara hagen. Tycker det hade varit bättre och roligare för henne om någon hade tid med henne.

RebeckaSvensson
0

*putt*

RebeckaSvensson
0

*putt*

pippa__
0

Trevlig häst detta ska ni veta!!! :D

AnnaJohansson
0

En häst i stallet är halvsyskon med den, har också Quite Easy som pappa!

pippa__
0

#17 Oxå trevlig eller?

AusaBausa
0

har också en Quite Easy avkommma i stallet, fin men väldigt gåpåig..dock bara 2år!

AnnaJohansson
0

#18 Asså, hon är jättemysig i stallet och så. Lite reserverad bara, men att rida ser hon väldigt fin ut men sparkar väldigt gärna i manegeväggen xD Hon heter Mallaqit och är född 2003!

Due-Boje
0

Väldigt vacker!

Zahara
0

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus