Betessläpp!

Vad mycket gräs ni har! Jättemysiga bilder! Gillade verkligen den på Lucky som posar =) Sådär som man såg bilder i hästtidningar när man va liten…

Så härliga bilder, längtar oxå till betessläpp o fina bilder

Jag me… ska släppa i början av juni tror jag det var tänkt. Ingen koll alls =)

#5. Jaa den lyckades jag nog bra med =P Synd bara att han har en kissfläck på ena sidan. Men men. =P

Kissfläck? *tittar på bilden*… ja se där. Den såg jag ju inte ens!

Attans. då kanske jag inte skulle ha sagt något. hihi.
Någon som vet något bra fotoprogram där man kan ta bort såna skavanker? =P

Haha! Man dissekerar alltid sina egna bilder och grejer. Eller så är man totalt hemmablind =)
Jag har bara photoshop. Men jag kan inte så mycket om foton. Jag är mer för layoutbiten….

Vad härligt det ser ut. Är det bara 4 hästar i en sommarhage som dom går i? Hur stor är hagen? Dom andra hästarna har dom egna sommarhagar eller?

#12. Ja, det är bara fyra hästar i vår sommarhage, eftersom de andra hästarna inte går ihop med våra hästar. Så resten har en annan hage, fast dom har inte släppt ut sina på bete ännu.
Jaadu, jag kan säga så här. Hagen är GIGANTISK! vet inga mått, bara att den är väääldigt stor. Både öppna fält och flera småskogar.

Ja, den såg härlig ut. Skönt att inte ha så många andra hästar i samma hage. Hur många är dom i den andra hagen då?
Ser så fint ut att jag nästan funderar på att hyra in min Sorro där. Men å ena sidan så har vi ju börjat att sitta på honom nu. I dag var det andra gången som vi satt på honom. Gick galant.

Det finns 6 till hästar i stallet. Men 4 st kommer flytta till sommarn, så i den andra sommarhagen kommer det bara gå 2 st. Men nya hästar är på ingång så då får dom väl gå in där.
Jaaa hagarna är verkligen något utöver det vanliga. Men om du får för dig att hyra in honom här, så kan du väl ändå fortsätta med inridningen? Va kul förresten att det går bra 

Jasså ska det flytta 4 st. Det som jag visste var 2 iaf. Vad tar han för sommarbetet? Har för mig att han var dyr.

Vet inte vad han tar för enbart betet. Jag betalar fult pris även under sommaren, men då har jag tillgång till "mina" boxar hur mycket jag vill.

Jo, men det blir ju dyrt för dig. Jag menar fullt pris är ju även med foder och så….

Har för mig att han tar omkring 1200 för betet, ej säker…

Ja, det är ju verkligen dyrt. Det är ju dubbelt så dyrt än normalpris på bete häromkring. Vem har råd med det?
#20 för EN häst
det var verkligen dyrt. jag betalar bara för boxen = 500kr/månaden då betet ingår 

De som har varit hos mig på bete har inte betalat en krona. De får vatten och el och tillsyn och jag får sällskap till min häst. Annars har jag ju ändå måsta hyra/låna en häst som sällskap. Men vi har ju bara två hästar på betet

Ja, eller jag som bara tar 800 kr i månaden vintertid. Då släpper vi in- och ut och matar 4 ggr. På betet går dom ju bara. Ja, byta vatten måste man ju göra.

Sandra, på lördag den 3:de ska vi rida över de…

#22 Tyckte jag oxå, vet inte om han har ändrat priset nu men han tog mellan 1200-1300.

Vi betalar 300kr/mån för betet =)