Betyg
Vad tycker ni att hööks ridsport får för betyg?

Jag tycker en 3:a medel alltså. Eftersom dom är lite dyrare än Börjes. Oftast är det slut också när man kommer till affären. Iaf i V:ås.
Jag tycker att dom är värda en 5:a om det inte vore för priserna på endel saker. Så de fick en 4:a av mig.
fyra av mig… önskar lite rimligare priser på vissa varor, samt lite distansprylar…
jag tycker 3, för att det finns ganska bra utbud, men dyrare än börjes, alltså medel eftersom det är både plus o minus

De fick en fyra av mig då jag anser att det som är minus är en del av deras priser. Men det stora plusset får de för att de har så otroligt bra service där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag gav en 3 då jag tycker att ofta så är priserna för höga med tanke på att mycket av deras produkter inte håller någon större kvalité (i mina ögon mätt).
Jag handlar endast småsaker på HÖÖKS som tex vantar, strumpor men när det blir större saker så lägger jag hellre lite extra och får saker som håller som tex täcken, jackor, ridbyxor etc.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
en 4:a.
Tycker hööks har bra saker, lite med udda färger.
Nackdelen är ju priserna
/Elin

jag gav faktiskt en tvåa, jag tycker de har för dyra priser. sedan handlar jag väldgit sällan där så egentligen är det svårt för mig att döma…
Jag har inte varit där på jättelänge nu, men ska spana in deras "nya" butik i kållered i eftermiddag, får väl se om det är nåt att ha =)

Jag gillar hööks. vi Var på hööks i helsingborg förra veckan. Första gången jag varit i en hööks affär, bara kollat i katalog innan.
#3 här finns lite distansträns i allafall. http://hem.bredband.net/denemt/
om du går in o kollar så ta gärna en titt bland bilderna på den sidan. Där är min isa med sitt röda träns.

#7 och 8 Dyra?
-Vet ni något billigare?

Jag gilar Hööks, jättetrevlig och hjälpsam personal och priserna är inte alls så farliga om man jämför med de lokala ridsportbutikerna vi har där jag bor. Sen är kanske inte allt av högsta kvalitet men jag är nöjd med allt jag handlat därifrån. Köpte en sadel alldeles nyss som jag visserligen inte hunnit prova ut än men jag tycker den ser mycket bra ut.

#11: Börjes. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
3:a för att utbudet är bra men kvalitén är inte den bästa:)

#11 de har samma saker på tex ekohallen. nu menar jag inte sadlar osv. men elrep, borstar, grimmor, träns, bett etc och att åka och handla det på hööks, ja då blir man rånad…
4 får dem av mig…mycket olika saker och bra priser!!!!

ja tycker att de får lite blandat betyg, då de är bra service och på vissa saker är det bra priser, men vissa kan ju va dyrare, det beror ju också på vad man jämför med..
Linda: Höga priser med en hel del dåliga kvalite´r (stavfel)
/Elin
Linda: Höga priser med en hel del dåliga kvalite´r (stavfel)
/Elin
jag lyckas tyvärr med de mesta.. *suck* som att klicka 2 gånger.. excuse
/Elin

Jag är inte så förtjust i hööks men man kan inte mäta priserna mot häst biten inne i stan jag bara avgudar..Visst tär det på mattes plånbok men kvalitèn är oslagbar tycker jag eftersom jag gärna kör märkes saker änn köper fem halvbra saker.
Jag har en förkärlek till att köpa lite mer påkostade träns och då är det bara småbutiker som gäller och i gengälld så håller de i många år.
Hubertustränset jag köpte till Soya när jag köpte henne är fortfarande som nytt.
Vänligen/Linda
Jo, men då ska man hitta dom där småbutikerna också, vad jag vet är det bara Hööks som ligger här i närheten :( Och näst närmast är nog nästa Hööks, faktiskt :P O sen är det börjes i Tingsryd…
Hööks, nja, man kan få den kvalitén billgare på andra ställen.
Ojdå! Du syns tummelisa. Vad har du gjort med din bild?
Det hjälpte inte att logga ut i allafall!
Jag tycker att hööks är bra. Börjes bor jag så nära så där är jag ofta, har ca 2 mil dit. Men jag tycker dom har blivit dyrare på senaste tiden. Och de billigaste sakerna har ju inte bästa kvaliten.