Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1146 ggr
Wippen
0

Fodervärd sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Madde en tjej som varit medryttare hos mig i tre år snart som fick Mojje av mig söker nu en fodervärd åt Mojje "Morgan Hill" som blir 17 år har tävlat dressyr upp till Lätt A:1 och över 63% i Lätt B:1, han skall inte tävlas något mer utan Madde vill att han kommer till någon som vill ha en superhärlig häst att rida på utan att tävla, han är 168 hög, 100% tåg och trafiksäker, superlugn i alla lägen, man får flytta på honom när man kör in traktorn i hagen.Han är superlätt att lasta och han är hovslagarens dröm. Han är stor för att vara en föredetta travare han har en enormt fin trav och han går i form i alla gångarter. Han skall gärna komma till någon som inte bor allt för långt från Knivsta då hon gärna vill hälsa på honom någon gång, han är en tvättäkta shettis älskare det är hans favorit kompisar

Han är dessutom röntgad i fram och bak och inga skelettförändringar finns, veterinären sa att han är otroligt fräsch för att vara en föredetting

Hör gärna av Er till mig om någon känner att ta denna underbara herre

Ann-Karin

0762266011

Wippen
0

*putt*

Wippen
0

En bild till på Mojje

Wippen
0

En bild till

Thorsson
0

Hade man haft råd så :) Han verkar ju urmysig Mojje :) Han är lite stor, han ligger 4 centimeter över vad jag har ridit :) Och det av ett halvblodsto 1.64 :)

Wippen
0

Hej Thorsson

Ja han är stor men otroligt snäll min dotter som är nio år kan få honom att gå på tygeln

Han är helt enkelt urmysig som du skriver

paronskrutten
0

vad fin han var :)

Helena

The-Photo
0

Fin häst

Wippen
0

Tack

Visst är han fin, finns det någon som kan ge honom ett bra hem

Maja
0

Jag bor i Knivsta.. :)

Wippen
0

Juve är du intresserad

Maja
0

Det kan hända, hur länge hade ni tänkt att ha honom ute på foder? :)

Thorsson
0

Vill ha ;) Har dock inte dom pengarna… Vill ha en som man kan rida lite fritidsdressyr på :) som man kan rida i skogen, som är säker där ;D

Wippen
0

Thorson

Man kan rida fritidsdressyr på honom, han är jättetrevlig att rida ut på han är tvärsäker, det kommer en och ska titta på honom i helgen

gejsa
0

#13# Redan! Är det någon här som ska titta från Ridsport alltså.

Fija
0

Han verka supermysig å fin!

Wippen
0

Hej Gejsa

Nej det är ingen härifrån, jag tror det är annonsen från Bukefalos

Dem bor i Uppsala

Wippen
0

Hej Fija

Han är helt enkelt underbar, INGA olater

MVH
A-K

Thorsson
0

Wippen.
Ska diskutera det med min syster :)
Mvh Linda Thorsson

Wippen
0

Hej Thorsson

Det är bara att höra av dig

MVH
Ann-Karin

Muszimba
0

Synd att jag inte har råd….hade velat ha hand om honom. Men det är ju så dyrt att hålla på.

Thorsson
0

Wippen.
Tyvärr. Vi ska inte ha honom, då det rä förtidigt.*
Mvh Linda

Wippen
0

Hej Thorsson

Det är helt ok, vi är väldigt noga med var han hamnar och att man inte låter honom bara bli stående då är det bättre att tacka nej än att ta på sig en häst som man inte hinner med

MVH
Ann-Karin

Thorsson
0

Hej Wippen. Ja, det stämmer :)
Mvh
Linda Thorsson

Midlingur
0

Perfekt för mig, men bor i Skåne. Har tom två shettiskompisar till honom.

davidia
0

jag skulle också vilja.men har redan två…