Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 731 ggr
Viickan_
0

Önsketänkande ^^

Har ni önsketänkade önskelistor :P? Om ni förstår vad jag menar.

Har hittat tusen saker som jag vill köpa till min kommande häst =) . Men lär ju inte ens bli nånting av de ;P

warum_nicht
0

önskar en hel del hästar, så mkt mer saker behöver jag inte..=)

LinaN
0

Min önskelista är följande:

En gård med hus och mark, huset om en 100-120 kvadrat, med gäststuga på tomten, garage emd carport, stall med plats för 6 hästa, spolspilta och sadel samt foderkammare. Rundpaddock, ridhus i närheten som man får låna, ca 6-7 hektar mark, rinnande vatten på tomten……

NÄra till en sjö och skogen inpå husjnuten.

Efter det önskar jag mig ett nordsvenskt sto som är inkörd o inriden.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Alex
0

En Hrimnir Legacy alt. en Léttir-sadel hade jag ju inte tackat nej till.. ^^ Sen ett ridhus på gården hästen står vore ju inte fel. Och en betäckning med Draumur frá Minni-Borg och råd och möjlighet att ha ett föl… Önsketänkande till max. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elin
0

en egen transport.

/Elin

Due-Boje
0

Hm.. en fyra-fem hästars lastbil med bodel för fyra pers…

Due-Boje
0

Och ett solarium till hästarna..!

tessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Främst önskar jag att jag och sambon min äntligen vinner på triss och kan förverkliga allt vi önskar göra med en sådan vinst! =)

Jag önskar mig, som Lina ett hus med stall och mark och grönska och… ;) Ett litet paradis till våra djur och oss helt enkelt =) Gärna med paddock om man får önsketänka.

Sedan önskar jag mig en bil med drag, så att vi lättare kan köra pållarna till ridhus/träningar och liknande. Det är väl iofs framöver på g, (då sälja vår nuvarande bil) men ändå inte aktuellt just nu..

Jag önskar mig en välsittande sadel till Yrla. Eller helst två, en hopp och en dressyr.. ;) Samt en bomlös Barefoot London med tillhörande pad.

- och kanske mest aktuellt är att önska att paddocken vid stallet snart kommer till och står färdig! För jag blir snart tokig på allt mörker och slafs och elände..

Detta var vad jag kunde komma på för stunden…

Men bortom alla materiella ting man önskar sig, så är trots allt den viktigaste önskningen att mina nära & kära får behålla hälsan och må gott, både två - och fyrbenta. utan detta, är inget av det andra värt något..