Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 432 ggr
bubbelbubbel
0

nu åker jag.

ville bara meddela att jag inom ett par timmar åker till amsterdam. :)
klockan två närmare bestämt :)

så skriv inte allt för mycket, måste ju hinna läsa allt när jag kommer tillbaka ;P hihi.

ha en underbart trevlig långhelg ! för det ska jag ha ;)

gejsa
0

Ha så trevligt på din resa. Flört

bubbelbubbel
0

tack så mycket, det ska jag försöka ha, har faktiskt med mig kameran, så ni kanske tillochmed får se en och en annan tulpanbild ;)

reddie
0

trevlig resa!

gejsa
0

ja, tulpaner är det gott om på våren i Amsterdam. Om det inte är för sent nu eller?

[slo]
0

Jag tror det är för sent, en kompis var där helgen efter påsk, och då hade dom precis börjat slå ut… Men ha det så trevligt ;)

bubbelbubbel
0

äh, då får ni se gamla tulpaner och fina hus :)

hihi, tack alla. snart åker vi, ska duscha och försöka sova, grannen passar ju på att ha fest idag..

elin
0

trevlig resa!!

/Elin

Linda
0

Försök att inte röka på för mkt nu baraFlört

Trevlig resa!!

__iE
0

trevlig resa ;)

[slo]
0

#8, det är faktiskt inte så lagligt som ryktet säger… Utan det är mer att sköts det snyggt och på speciella ställen (oftast sunkiga källarlokaler) så ser polisen mellan fingrarna på det.

bubbelbubbel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är lagligt på coffeeshops, men inte utanför, och det är där polisen ser mellan fingrarna, för dom gör inget åt att folk röker lite vad som helst, var som helst.  men inne på coffeeshops är det lagligt, det säljs det ju helt lagligt såå…

lisette
0

haha jag trodde vi skulle få se en bild när du röker… :)

[slo]
0

Det hade varit nåt ja :)

bubbelbubbel
0

haha, det trodde ni allt ;P

kan ju tillägga då vi haft nån diskussion om att folk röker på allmänna platser, dvs cigaretter alltså, att dom som inte gillar det ska inte bo där, för där röks det överallt, på mcdonalds, på burger king, alla ställen du kan äta på, ja, i stort sett överallt…

lisette
0

som i danmark då… det är så himla äckligt!

bubbelbubbel
0

tyskland med. ja, det är väl inte hyperfräscht kan jag väl erkänna, trots att jag röker själv, kan väl hålla med om att där man äter ska det väl vara rökfritt, men jag tycker att det kan finnas speciella ställen på cafén, och att det ska vara tillåtet på en uteservering.