Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 370 ggr
gejsa
0

Nej fy sjutton!

Jag var precis inne på equippa, ni vet bukes annonstorget som det hette förut. Dom har ju ändrat det totalt. Fattar ingenting. Det är ju jättedåligt gjort. Jag vill ha tillbaka den andra. :(

Snuttan2
0

Jag har sett det med, tycker inte det var så förfärligt som jag först tyckte när jag väll upptäckte flera bra funktioner som underlättar massor :) Så jag är nöjd nu med det även om det tar tid att växla om…

gejsa
0

Ja, för mig tar det ju massor av tid. :) Jag har ju inget bredband. Sedan när jag vill gå tillbaka så går den till första sidan så man måste ändra till län osv. Nej, jag gillade det inte.

Jag är ju lite gammeldags också så tid lär det väl ta innan jag fattar det kanske. Vi får väl se. Jag klickade bort den nu när det går så sakta iaf.

Mixie
0

tycker också det var svårare men det är väl vanan kanske.. hästannonser är klart lättast tycker jag :)

//Mickan

gejsa
0

Ja, jag får titta någon dag när det går lite fortare. Har ju inte riktigt bredband utan luftburet genom 3. Och det går så sakta just nu. Nästan som modém.

davidia
0

nej jag tyckte inte heller att det är bra där inne.vill med ha tillbaka det gamla!!

pippa__
0

Gillar inte heller det nya!!! Ska vi bojkotta den?? ;)

jn84
0

Jag vill också ha tillbaka det gamla!

Men upptäckte att man faktiskt kunde ställa in så man fick se bild och lite annonstext i listorna. Trodde först att man var tvungen att gå in på varje annons för att läsa..

gejsa
0

Ja, jag såg också det. Men när jag vill se hela annonsen och sedan gå tillbaka så kommer jag ju till första sidan igen. Då får jag skriva in län osv igen.

nannan
0

Jag har jätteproblem med nya sidan, kan se alla annonser, men kan liksom inte komma in på beskrivnigen för varje annons, och kan då inte få fraam telefonnummer eller maila dem. Har skickat til support, men de visste inte vad som var fel, och jag har rotat igenom hela datorn efter inställningar, men hittar inget skumt. Aningens störigt. Jag tycker dessutom att den är rörig och ta för lång tid..

gejsa
0

#9# ja, visst är den rörig. Alla annonser kommer ju längst ner. Ja, jag gillar den iaf inte.

Lyrik
0

Hade svårt oxå när jag skulle lägga in en annons till min förra stallägare. Ångrade att jag gjorde det, de var inte värda det besväret. De har ingen dator eller internet så jag fick använda min dator och emailadress…Förvånad

gejsa
0

#11# Men dom har ju bytit nyss. Det är ju inte flera månader sedan utan ca en vecka sedan.

SofiaGenne
0

Reagerade också på det, tycker att det förra var mkt bättre >.<

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

gejsa
0

Ser nu att dom tycker likadant på Bukefalos.

Lyrik
0

#12 Var där för någon vecka sedan för att leta halmbonde.

Loa-bg
0

#0 Håller med, jag är helt lost därinne numera…

gejsa
0

#15# Ja, men du skrev när du satte ut en annons om stallplats på det förra stället som det var krångligt. Då var det inte ändrat.

joytick
0

Jag tycker faktiskt att det är bättre än förut :)

Lyrik
0

#17 Skrev fel. Kan ju hända villken människa som helst, även den perfekte…Glad

Var där i förra veckan och letade halm. Hittade inget, men nu köper jag halm av bonden som leverar hö till stallet. Har även helhavre.

I somras (typ början av augusti) satte jag in annons om stallplats till förra stallet. Var knepigt då oxå.

nannan
0

Fler än jag som inte kan öppna upp annonserna därifrån? - hur har ni löst problemet? ;)