Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 504 ggr
gejsa
0

Kan inte låta bli och visa er!

jn84
0

Men gud vad gulligt!

Den längst till höger vill jag ha!

gejsa
0

Ja, jag med. Mer schäferlik är den. Men dom andra bilderna är sämre. Där syns det att ägaren har rytit till för att dom ska sitta. Dom vet ju inte vart dom ska ta vägen. Ser jätterädda ut ju.

joytick
0

Ja dom ser faktiskt rädda ut på dom andra bilderna… Stackarna :(

jen
0

ja. de ser rädda ut, men det kanske är otäkt att sitta på den där hyllan eller vad det är

men söta var dom :)

gejsa
0

#4# Hyllan? Det är ju en trappa. Men valpar vill ju inte så gärna sitta kvar på samma ställe. Så säkerligen ville dom gå därifrån och någon röt till dom så att dom fick ta fler foton.

jen
0

haha, nu såg jag att det va en trapp..

gejsa
0

#6# Flört

Alex
0

En sån blandning har vi haft en gång… Inget jag vill ha igen. Även om den hundens psyke nog mest berodde på "uppfödaren"… Men blir aldrig nån hund från nåt annat än en riktigt seriös uppfödare som jag vet att jag kan lita på i alla fall. ;)

Men visst, söta är de, som valpar. Men är väldigt få valpar som inte är det så… :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

gejsa
0

Chabrador var en ras som jag ville ha när den kom. Tyckte den var så vacker. Min granne hade en sådan. Den var både intelligent och väldresserad. Men så köpte jag ju en äkta schäfer i stället. Och en schäfer blir det igen. Det är jag alldeles säker på. *ler*

Jag ska inte ha någon ny valp just nu. Tittar bara på skoj.