Vad tror ni om denna selen?
Har tittat runt litet och hittade den här selen….

Bild lånad från Drive out
Den är komplett emd allt ni ser på bilden ovan, vad tror ni om den åt min Harry? och prislappen? *gulp* Bara 7600kr, men då ingår precis allt ovan o man slipper leta efter smådelar…
visst är huvudlaget något jag aldrig kommer använda men ändå, det kommer ju hänga snyggt på väggen om inte annat. Men är denna utrustnignen värd sina pengar?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Jag tror du kan hitta samma sele till bättre pris.
Kolla även in Börjes, de har en modell som heter Ideal Harness eller något liknande, som jag vet folk som är himla nöjda med.
#1 jo den tittade jag på, den vart litet billigare hos Börjes än hos drive out.
Börjes de lux sele (ideal harness) kostar 5750kr, inkl däckel, brösta, baksele, draglinor, töm och huvudlag…… hmmm…. om man läser ordentligt ser man ju att draglinrorna ingår…. Det är ju samma sak för mindre pengar…. ibland stirra man sig blind på att man har en stor häst….
Är bara så orolig för att han kommer växa ur en FS sele, men min bröstsele som ajg har nu är ju för stor kring bringan på honom.
Lägg till ett par tusen så får du en värmlandsloka från tärnsjö ;)
Eller, för ungefär samma pris… http://www.gypsyhorsesource.com/othersaleitems/harn1.htm mycket snygg :)
jösses! Slo! vad ska jag med en julgran till? :P
Saken är ju den att jag vill ju komma undan så billigt som möjligt men med så bra sele som möjligt ^^ Dvs en riktig bröstsele.
Men den gypsy-selen vart häftig. Men ignet som jag skulle använda på min kille…. ha när ju ignen tinker elelr vanner :P
Ett tips, fråga inne på shettis-delen… Där är väl överlag mer körfolk än här :)
iof….. de tär sant, men samtidigt så är det ju liiitet skilland isize :) *knatar över o gör livet olidligt för shettisfolket :D*

Jag köpte från www.equilex.se nu och den är jättefin!! Kolla in där! :D
Men pippi, det är ju samma sele fast typ 1000 spänn billigare :P

PIPPI??????????????????!!!!!!!!! hahaahah
Min kostade bara 1600…kan bero på att jag har minishettis me, men såååå mkt dyrare kan inte en stor en va.. :/
Men jag kollade iofs på kallblodsavdelningen… :) Förresten, hur gick det med repgrimman?? :P

#10 Jo det gick bra! :D Lite småjusteringar annars var den jättebra!! :D Tack! Fixar pengar in på kontot såfort som möjligt :D

vet inte mycket om selar, men det lilla jag vet är att detta är bra på denna sele:
- lös brösta
- remmen över halsen från bröstan vad den nu heter är delad
- bred brösta
3 viktiga saker som denna sele uppfyller. allt annat ska jag inte uttala mig om 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~