Bilder: Stockholm Horseshow
Jag var givetvis på plats i Globen när årets Stockholm International Horseshow drog igång. Lördag 9.10-13.50 och söndag 9.30-12.00 var jag där och fotade för fullt! =)
Tänkte att ni ville se lite bilder :D Jag har även skrivit en artikel som kommer publiceras här på sajten snart.
Kommentera helst inte förrens alla bilder är uppe :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jan Brink och Briar igen, ökad trav denna gång
Joh Whitaker på den urläckra skäckhingsten Utah van Erpekom

Jättefina bilder!!! Kan inte få in i min hjärna hur du kan va så ung och ändå ta så otroooligt fina bilder :D
#14 Tack! :D
Jättefina bilder :) var också på söndag morgon och såg hoppningen :) urkul

Ja, det var verkligen fina foton. Du är jätteduktig.

Det är alltid så himla roligt att kolla på dina bilder, Anna! Det är helt fantastiska!

Har du ultra zoom eller satt du bra till? ;)
hehe, då missade du Kristian som badade och red runt i ridbyxor ;)
Helena
#19 Hade 80-200/2,8 optiken på så hade inte direkt överdrivet mycket zoom (är van vid 70-300), men vi satt väldigt bra till så det var ingen fara ;)
Tack alla!
jätte fina bilder!! snacka om talang! det finns säkert både hingstägare mfl som skulle tänka sig köpa bilder av dig:O) Hade med glädje använt JW:s hingst om jag hade möjlighet men men…enda skäckhingst som är godkänd av ASVH så en sån bebis får gröna papper hos ASVH

Superfina bilder tjejen! Du har verkligen talang! Fortsätt så..
Sen bild #4 ser faktiskt mer ut som passage än ökad trav. ;)

Åh vad fina bilder! :D Du är helt otroligt bra på att fota :P
vad roligt (:.. John Whitaker's skäck är verkligen döläcker! satt och dreglade över den hela kvällen ^^ tror ni att han skulle märka om jag tog den?

#11 Åh! Där är den coola hästen ju! Rider John hästen nu istället för hans son…(?)
Snygga bilder som vanligt, Anna ;)

Ja, det var lite kul med en skäck mitt ibland alla andra. Det är ju inte ofta man ser det. :) Fast jag tycker Sorro är snyggare. *ler*

Härliga bilder! Säger som Eve, satt också och dreglade över den! helt otrolig häst! Vi kansk kan försöka tillsammans att ta den Eve? ;)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Tack tack alla, jag blir jätteglad! :)
#23 Jo visst ser det faktiskt ut som passage, men jag vet att det är en travökning eftersom de alltid hade ökad trav på just den sträckan där bilden togs ;)