nattuggla
någon mer än jag som inte kan somna??? har gått och lagt mig men HUR ska man kunna sova med alla dessa tankar som snurrar i huvudet?? helt klarvaken!!! någon som har nåt råd hur jag ska bli trött? någon mer som är lika pigg kanske?

jag kan aldrig sova.. har provat allt.. gått promenader på kvällen lagt mig i sängen 22.00 och släckt alla lampor och försökt sova, sömnpiller(från naturapoteket) och en massa andra saker.. somnar ändå aldrig före 04.00 på morgonen.. asjobbigt..
//Mickan

Jag sover inte alla nätter alls, brukar försöka gå å lägga mig typ vid 4-tiden på morgonen och på 2-tiden på dagen å se om jag får någon ro.
Idag har jag tänkt vara vaken egenom natten med flit för att vara slut imorgon och förhoppningsvis inte stressa upp mig när hovslagaren kommer, annars drogas både jag och häst ner :/

#2 jasså…gillar ni inte hovslagaren?

#2 jag brukar också vara vaken hela natten ibland i ett löjligt försöka att "vända tillbaka dygnet" genom att lägga mig tidigt dagen efter men ändå kan jag inte somna..
//Mickan

blir ofta bara en ond cirkel av allt om man gör så. när jag jobbade natt hade jag ett helsike med sömnen och få rätt på dygnet då jag inte jobbade… jag brukar kunna somna och har alltid varit trött om kvällarna, men nu e det hejhopp i magen hela tiden och boken jag läser e sååå trist. och någon bra film har vi inte hemma….

#5 bebisen har partyy :)
//Mickan

Jag gillar min hovslagare, han är jätte trevlig, hästen gillar inte någon som tittar för mkt på skorna :(
Värkar jobbigt att vara gravid :( Haha, det är nog min allmäna syn på barn och vara gravid överlag, att det värkar jobbigt och besvärligt
Du kan inte ladda hem film? Hyra? Låna? Spela playstatione eller något sådant?

Jag är vaken hela natten :) Jobbar natt 
Jag jobbar också natt :) men du pim, stressa inte du är ju trots allt hemma om dagarna, ta den tid det tar att somna, och byt bok! Tråkiga böcker är inte bra ;-)

hahah datoron dog för mig med igår suck-….men jag fick sova mellan 2-6 i alla fall…men nu ska jag slappa på soffan och framför tv eller ridsport…se hur mkt aktion det är här nu. de flesa jobbar väl…

Haha, bara jag som skulle kunna sova dygnet runt då? xD Jag har aldrig några problem med att somna, jag kan gå och lägga mig nu fast jag sovit 22-7 och somna på 5 minuter ;) no problems..

#11 skönt!!!