Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 457 ggr
Viickan_
0

Ville skriva av mig ;P

Jaah, satt och kollade på lite annonser idag, och hittade en arabvalack 12 år. Så skrev ett mail till henne, ska åka och provrida den redan imorgon :D Står inte långt från mig, så skulle va super om jag fick den . Åhh, nu blir jag inte hästlös iaf, kanske ;P . Har haft detta i en annan tråd, men vad kan jag ställa för frågor, blir alltid tom i skallen :P?

Iaf, när jag skrivit mail till henne så tittade jag lite till, och till min förvåning så var en häst som jag varit och provridit för nån månad sen ute på annons igen :O . Jag är så kär i den hästen, var jättenära att jag fick den, men sen blev de ändrade planer, och så. Men jag kom på att jag hade kvar henne på msn, så jag skrev och frågade om de stämde, och visst gjorde de det. Hon hade tänkt kontakta mig, men hade inte kvar mitt nr. Gud, va glad jag blev. Så ska nog åka och provrida den igen :D . Hihii .. Toppen dag verkligen !

SK_SK
0

Vad kul! :D

Viickan_
0

#1  Jaao ;D Riktigt kulit (;

DojoKelder
0

Skoj! Lycka till då!

Viickan_
0

#3 Tack så mkt! Jaah, ska bli riktigt skojj ;D

-malls-
0

Va roligt :) Lycka till ! :)

Viickan_
0

#5 Tack så hemskt mycket ! (: Jo de var jättekul. Hoppas verkligen de går bra imorgon, då den hästen står drygt 2 mil från mig (:

__iE
0

vad kul :) Lycka till imon då =)

thilda-
0

Kul :d Lycka till :)

SK_SK
0

kul att det gick bra! :D

jen
0

hon kanske blev kvar hos hästen ;)

Viickan_
0

Tack så mkt :D ! Jaah, nästan så att jag blev de ;) De var verkligen kärlek vid första ögonkastet =)