Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 481 ggr
PimTheGreat
0

Lilleman åter kvar

blir inget av att Lilleman åker till Ida på måndag. Någon som är intresserad av att låna en liten shettishingst på foder?

pippa__
0

Önskar jag kunde hjälpa till!!!! :D

PimTheGreat
0

putt

AusaBausa
0

Åh vad trist…synd det inte gick! Hoppas det löser sig!

PimTheGreat
0

putt! någon???

Inriden och inkörd. 7 år nästa år. Mycket mysig liten herre, men ENVIS och kräver sin ryttare och ledare.

reddie
0

om du inte bott på andra sidan jorden hade han varit välkommen till oss…

PimTheGreat
0

#5 var bor du då?

reddie
0

norrland…

PimTheGreat
0

#7 ojdå…ja det var en bit iväg…

shirley
0

putt

PimTheGreat
0

Nu har jag hittat en som ska ha Lilleman! Världen är liten. En gammal arbetskamrat såg min annons och ringde. Så nu vet jag vart han hamnar och att han kommer få det jättebra. Hon ska ha honom som sällskap till sin arabvalack. Hämtas till helgen. Känns jättebra när han kommer till en jag känner!

gejsa
0

Vad bra! Vilket flyt ni verkar ha på hästar hit och dit där ni bor. Själv får jag bara en massa telefonsamtal och vi bestämmer tid som dom ska komma och provrida. En del hörs inte ens av och andra ringer återbud. Mycket tråkigt tycker jag. Men är man seriöst intresserad så lär man ju komma. Jag får väl sätta ut en ny annons till våren då är det nog lättare.

PimTheGreat
0

#11 bara att hoppas att inte denna tjejen med ångrar sig nu, men det tror jag inte. känner henne sen jobbets tid…denna tiden är ju alltid svårare att få ut hästar…  hoppas du får bättre lycka till våren gejsa….

gejsa
0

Tack! Ja, till våren måste det bli bättre. Till sommaren flyttar väl dottern och då känns det inte riktigt rätt att ha 4 ridbara hästar hemma. Lite väl lyxigt kanske. *ler*

PimTheGreat
0

#13 kan ju bli lite förmkt utav det goda….*ler*

pippa__
0

#10 Ohh va bra!! Grattis!! :D

AusaBausa
0

Så skönt det löser sig för honom!

Mandysan
0

Gud vad skönt pimmen1 Hoppas att det går lika bra med kingen med! :)

gejsa: om du har sorro kvarntill 08/09 så är jag sugen på att åka upp och provrida =) Då har vi förhoppningsvis egen gård dessutom ;)

gejsa
0

#17# Haha det är ju nästan ett helt år tills dess. Då är han nog inte kvar här. Eller menar du år 09? Det är ju isf 2 år dit.

Mandysan
0

#18 Jupps, är 2008/2009 ;) Vet ju att du aldrig skulle godkänna stallet som vi står i nu… Men det vore kul att provrida honom, han ser väldigt lugn och trevlig ut.

gejsa
0

Ha ha vad är det för fel på stallet då?

Mandysan
0

#20 Det är en ridskola med ett fåtal boxar, brevid är det en 90 väg och det finns inga ordentliga ridvägar ;)

gejsa
0

Oj, ja det är ett typiskt sånt stall jag skulle säga nej till. Du har rätt! *ler* Fast ridskola är väl ok om han slipper gå med i verksamheten. Det är 90 väg eller järnväg som jag inte gillar. Det ska helst finnas bete också sommartid.

Mandysan
0

#22 Järnväg har vi 200m från stallet, på andra sidan bilvägen.
Men bete har vi faktiskt! Ett jättefint bete med en liten bäck som har väldigt rent vatten som hästarna kan dricka ur :)