JAG SKA TILL ANKY!
JAAAAAAA!!!!! Har fått svar nu, jag är välkommen att börja träna/jobba direkt efter jag slutat skolan!!!!! Så kommer nog åka dit i Augusti nästa år! VILL ÅKA NUUUU!

Menar Anky van Grunsven, glömde skriva det =D Åh, jag e helt i extas!
Grattis! =)

Grattis! Vad roligt för dig! :)
JÄTTE grattis! Vilken fantastisk möjlighet!!! Hoppas på en blogg där vi kan få följa dig:O)
haha vem är de föresten :P
Slå på google Thilda!

Åhh , vad kul! *inte avundsjuk* ;)
Grattis!

Tack, känns verkligen som en fantastisk möjlighet! Vill ju åka NUNUNU!

AH! Extremt roligt! Min syster kommer bli helavis på dig, hon är helt galen i Anky :P

Vad kul! Tiden kommer gå fort så du är snart hos henne:)

Shit vad kul =D Grattis!!
Kul ;) grattis :D
stort grattis!!!

Va roligt ! Grattis verkligen :D
Wooow!! =D Grattis!!!

Tack tack :D

Stort grattis:D

Ujj så roligt! :D Grattis! (;
Allt är inte guld som glimmar… Men jag hoppas du får det bra där!
Min kompis provjobbade hos Anky för *funderar*, måste vara 11-12 år sedan och de båda var tämligen överens efter tre dagar att de inte funkade ihop…

Grattis! Oj vad mycket du kommer lära dig… Coolt!

#20 Det är sant, men en jag känner var beridare där innan, och han talade bara gott om dem, plus att jag har en del kontakt med Ankys ena hästskötare… Både Annica Westerberg (landslagsledare/tränare för junior o yr) och Elisabeth Lundholm har rekommenderat henne dessutom =) Men det är klart, alla människor går inte ihop! Hade hon med sig sin häst också?

grattis!!!!!

kul :) ska du ha med din egen häst?

vad kul ! :) Grattis !

Gud vad skoj! *Tittar avundsjukt på dig* Du som redan är inne i svängen vet ju vad det handlar om, men var nu uppmärksam när du kommer ner bara, så att du inte sliter ut dig totalt! :) Är det ett beridar eller hästskötarjobb, eller du är mest där som lovande ryttare? ;)

Roligt! :) Jag är inte heller avundsjuk, jag gillar inte Anky!
Jag skulle vara mer avundsjuk om du skulle åka till Peder Fredricsson(stavning?) eller Meredith michaels beerbaum :P
Glöm inte blogga!!!!

jag hoppas du kommer trivas där! vilken erfarenhet du kommer få om allt går bra! =)
Jag ångrar att ja inte tog chansen o stack iväg efter gymnasiet så all lycka till!! // Veronica

#27hah. men de e ju hoppryttare.. :P
#26 hm.. börjar som ridande hästskötare, eller nåt.. ju bättre ryttare man e, desto mer får man rida helt enkelt. Man får ju börja från grunden =) Fast hon har sett mig rida
#22 - min kompis hade ingen häst med sig, har aldrig ägt någon. Hon skulle bara jobba och "lära sig".

Åhh va roligt! Strort grattis!! Mathias har ju jobbat där både länge o väl som beridare o de hade han nog inte gjort om han inte trivdes, så hoppas ni fungerar bra ihop!! =)
OMG grattis :D

#32 ja, mathias har bara pratat gott om det =)