Hoppbilder på dig!
Vill gärna se bilder på dig när du hoppar :) Skriv vilken höjd hindret låg på och vilken häst ni hoppade också. Kommentera gärna föregående bild samtidigt som du skickar in en egen.
Min bild föreställer mig och min ridlägerhäst Chila, fullblod f.d galopphäst :) Vi hoppar bara en liten stock på kanske 40-50cm, men jag kan tala om att hon hoppade bra mycket högre än det ;)
En bild på mig och Windy, hoppar ca 70-80cm. Jag borde räta mer på ryggen ser jag på denna bild.
Och jag vet att hennes mage är väldigt stor, men det var mitt under betet och hon reds inte så jättemycket. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Puttar upp lite.
Har tyvärr inga bilder på när jag hoppar, är nästan aldrig nån som fotar mig på hästryggen, tyvärr.

Här är en bild från när vi i stallet arrangerade en hopptävling i våras. Jag var livrädd för att hoppa eftersom jag flugit av med dunder och brak de två senaste gångerna jag hoppat. Men Dandelion var en riktig klippa och var så himla snäll.
Den här bilden har Rubi (rubhel) tagit och jag tror det är i 70:n.

ojdå, vad många det blev 

#20 Fy Fan(ursäkta svordommen) va otroligt söööt ponny du har..ja ä kär
hehe..Jätte sööt:D

#22 OJ! Tack :D han är verkligen underbar. Passa på när han är till salu (A) :)
Kan man får veta lite mer om honom?ålder?ras?tävlingar?mm?
#25 vem menar du?
#26. Vilken söt ponny! :D
Lite blandade foton med Banjo :) Dock har jag ingen bild där vi hoppar lite högre :(
bild 1. Våren 2006 (det högsta jag hoppat på den tiden)

Sommaren 2006. Vet ej hur högt
Hösten 2006. LD (70 va?)
Våren 2007 - vet ej hur högt inte så högt i alla fall

Sommaren 2007 - kanske 50-60? i alla fall läskigt lågt :P
Många bilder 
Jag har massor av hoppbilder på mig men icke på denna datorn :(
Jag kan säga att det högsta jag än så länge har hoppat är 80cm med en B-Ponny

#19 Är det på Nybro RK?
#33 Bilden är inte tagen där utan på RK Udden, men jag tävlade för Nybro RK då…
#34 OK =)
#15 Mäktig bild det dära. ;O
#27 din söta ponny:)

Deta är då jag och Thur hoppar 110cm!
VÄLDIGT suddig bild!
#15 Riktigt snygg bild! 

ALLA fotar så fina bilder och har så söta hästar

#7 Är det på Kungsbacka Ridklubb?

kolland på typ alla bilder och lade mrke till at inte så många spåg ut att ha säkerhetsväst?!:P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#58 På stenåldern, när MITT foto togs, så fanns knappt några skyddsvästar (vägrar kalla det säkerhetsväst, för det är inte det det är!) och de som fanns var så otympliga att ingen ville ha dem på sig och rida i…

#54 är det verklifgen ett renrasigt gotlandsruss? ser ut som en haflinger och ser ut som en D-ponny
Gotlandsruss är inte så stora

#58 Haha, kollade på mina bilder… Jag har säkerhetsväst och det syns verkligen inte, men det är ju bara skönt. Dessutom har jag ju betalt 3000 för den bra på nåt sett måste den ju vara bra.
hannapanna - ja, det gäller att ha en bra fotograf ;) du råkar inte vilja komma med tills stigsbergs gård den 11e?
#43 hahahaahahahahahha x'''D ofta den lilla vovven kan hoppa så högt XD

#63 Eve vart ligger de?? Och vad händer!? ;)
#68 GUD vad din häst passar bra i allt det blåa
#70 Tack så jättemycket! :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#67 Hannapanna - det ligger påväg mot uppsala.. Det är hopptävlingar däör den 11e. jag ska bara vara med i en klass, hon har så dålig kondis nu,.. Men det vore kul att ha lite bilder, hoppas att hon inte är lika puckad som hon har varit alla andra gånger, då blir jag tokig!
#72 Jag hittade en hemsida! :D SKa höra med min chaufför! ;-)
.
*putt*
MVH
Vad roligt att se vad olika underlagen är, för oss alla hoppekipage.. =)
l
Här hoppar jag med min kompis totto! Första gången jag red honom. Hur söt som hällst, men liite trög! XD
Blev en film för bilderna var visst på andra datorn.
Man ser nog inte såbra men skit samma! :P
Ignorera min röst och min "snygga" sists! Har faktiskt inte ridit på hela sommaren! ^^.
http://s53.photobucket.com/albums/g78/Stall_Tokan/Videor/?action=view¤t=eace3dbb.flv
hannapanna - perfekt! måste bara få tag i en transport..
#81 - Japp, Mahjongs pappa heter Mahorka :P
MVH

Jag har tyvärr inga bilder när jag hoppar :(

Jag har tyvärr inga bilder när jag hoppar :(
haha, jag har då ingen bild på när jag hoppas har bara 2 filmer när jag rider min kompis baskjir emnd em vill ni inte se då det var hopp bilder här ;) och jag har nog nästan alltid väst när jag hoppas :)
#82 jag såg Mahjong som två-åring.. Jätte fin liten kille med enorm utstrålning
ett inte allt för bra kort på mig och Figge……..
**bild borttagen pga saknaden av hjälm**

#82 - asså? var o hur? X) Haha, ja men nu är han inte så liiiten längre XD
MVH
#87, 88: Härligt foton, man blir sugen på att hoppa när man ser er! =)
#89.. jag såg honom hos uppfödaren..han måste varit två för han hade hingstkaraktär då..
#91 okey :P
MVH

#87 Hoppar du utan hjälm?
#17 vad fint ni hoppar
#87 HAr du verkligen hjälm på den bilden? Man får väl inte lägga upp bilder på hjälmlösa (var nära på att skriva huvudlösa xD) ryttare om det inte är western- eller dressyrtävling?

helt sant joytick, hjälmlösa bilder är inte ok, såvida det inte är från en western eller dressyrtävling.
och jag håller nog med dig om att det ser ut som att hjälmen fattas på bilden….

#68 jätte snyggt blått träns och söt häst 
putt
#99 taack :D
MVH

putt

här hoppar jag på min lägerhäst Tickelinn, väldigt lågt hinder^^
#106 Söt häst!

#107 tack ^^
putt

#61 Ridskolan säger att han e renrasig iallafall och han e en b-ponny. 128 i mankhöjd..

#61 Ryttaren var antagligen liten.
#61 Varför skulle han inte vara russ?? pga färgen, ljusfux är en ganska vanlig russ färg och har var ju som sagt bara 128. De kan se större ut beroende på hur grova de är. De brukar oftast bära upp ryttaren bättre än te.x en welsh-ponny, då dessa oftast är väldigt smäckra.
)