Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 432 ggr
malin-nilsson
0

Hur mycket...

Hur mycke kläder har du på dej när du är i stallet eller rider? 

själv har ja 2 par understälsbyxor o ridbyxor och t-shirt och två tjocketröjer och en vinterjacka om det är kallt :P

Snuttan2
0

Jag fryser inte så mkt…

När jag rider har jag ridbyxor, strumpor, skor, underkläder, tunnare tröja, någon form utav collegetröja eller så, oftast model tunnare och lättare vinterjacka.

I stallet där det är lika kallt som ute, men inte blåser åker jackan.

-Japp-
0

beror ju helt på vad det är för väder och hur varmt/kallt :P

thilda-
0

Skoter overall då jag ska köra :)

Mixie
0

#3 samma här ;) finns inget bättre att köra i.. annat när man rider då håller man sig ju hyfsat varm :)

//Mickan

AusaBausa
0

ridbyxor, långkalsonger, tunn långärmad, samt tjockare långärmad och sist vinterjacka ev en mellantjock tröja till om det är riktigt kallt! Och mössa så klart…kass på o ta m vantar så jag fryser som bara den om fingrarna, dumt!

Lagerquist
0

När det är kallt har jag 1 ett underställ (tröja + byxor), mina ridbyxor ett par vanliga strumpor, 1 par tjocka ull strumpor, en vanlig tunnare tröja över understället, en tjock fleece, mössa, vantar och en jacka, samt stövlar såklart. 8) Jag är oerhört frusen av mig, ibland tar jag på mig ännu mer :P

Karkkainen
0

Ridbyxor (om det är ritkigt kallt ett par tjocka strumpbyxor elelr långkalsonger under), långärmad "tröja", stor tjocktröja, vantar, mössa, rejäla vinterskor och ett par strumpor. Har inte fått min klubbjacka än, men jag klarar mig ganska bra ändå.

Lyrik
0

Långfillingar, polotröja (vid minusgrader) ridbyxor, fleecetröja och tjock stalljacka. Stallkängor från Jula i stallet, Graningestövlar när jag rider.

-malls-
0

Jag har ett underställ och över de har jag ridbyxor , en t-shirt tjocktröja och jacka och sen har ja ridstrumpor som är lite tjockare just under foten och sen tjocka sockor över :) men de va bara för att ja praoar nu så de blir lite kallt när man ska va ute en hel da;) men sen beror de ju lite på hur kallt de e ;)

pippa__
0

Jag jobbar alltid så hårt i stallet så jag är endast iklädd string och BH hihihi