Godmorgon 2/12
Idag ska jag rida och träna lite dressyr. Sen ska jag bara slappa vad ska ni göra?

tidig du är då ;)
Jag ska vid två-tiden åka över till min pojk. Ut till hästen på morgonen, dyker mitt ridsällskap upp rider jag ut med den, annars hade jag tänkt försöka ridhus-träna henne (dvs träna på att vara i ridhuset) sedan ska jag kanske förbi till globen igen å så behöver jag sova.
Bror min med flickvän kommer hit och äter lamm.. ^^
Går väl upp 8-halv 9, fixar frukost och packning, sedan spårvagn till Globen. Ska se internationella hoppningen som börjar 9.30. Efter det ska vi bara hem och umgsås :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

God natt är det snart här. :)
Har varit i vissmarlöv hos päronen och firat pappa. Slog nyss in en massa julklappar.
Imorgon är det förhoppningsvis röjning ute som gäller.
Attlid, skicka över artikel m bilder när du kommer hem! Kan inte svara på pm från mobilen!
God natt alla

…Och nu har jag istället suttit på telefon i 1h med kompis som gnäller över att han inte gotten laid som han tänkt sig 
Jätte kul att få höra *himlar med ögonen* Varför får jag jämt sådana här dumma samtal ifrån kompisar? :S
Måste finnas någon som är mer intresserad och kan sympatesera bättre, eller är det något med att jag är tjej? Bläää.

Ehm, godmorgon!
Jag har suttit och pluggat till nu. Knappast bra för kroppen att ha varit uppe sen halv sex imorse (med undantag för en powernap på en timme mitt på dagen).
Men nu är jag så färdig så jag kan sova ända till typ tio imorrn. Bara renskrivningen kvar. Kanske gör den nu iof för då får jag ju sova ännu längre imorrn! ;)
Planen för dagen är förutom postning av uppgiften att gå på min lillasysters födelsedagskalas. Slipper fixa present, för vi var ju på Globen idag och hon fick biljetten av mig.
Sen ska jag rida. Om det inte är hårt på volten tänkte jag rida lite dressyr i mitt nya träns! ^^
God morgon! Jag ska till Globen idag. Gissa vad jag ska göra där! Svårt va? Men iallafall så ska vi gå på Finalshowen kl 17.30. VI åker dit typ 14.30 så vi hinner shoppa. Det är min plan för dagen :)
Värd på Choklad iFokus
ska jobba sen handla lite mat inför julafton som ska in i frysen :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
God morgon!
Ska strax t stallet o släppa ut pållarna, skkikcka minsta grabben på fotboll samt sen äta frukost o tända första ljuset i staken!
Annars händer inte mkt som vanligt tråkigt blött o kallt ute! Kanske skulla orka ta sig i kragen o rida ut m Ludde!

God morgon!
Idag ska jag åka till gbg och hälsa på en kompis som inte har det så lätt just nu…
Sen får jag se om jag hinner ut till stallet, har inte vart där på 2 veckor nu, och på onsdag ska Mirre avlivas, men jag klarar bara inte av det, får panik så fort det kommer på tal att åka ut dit…

morgon!
jag ska tävla fäktning å sen ska jag till stallet men har int bestämt om sötis ska vila eller ej…

God Morgon
Jag ska in till stan med en kompis om ngr timmar :) Sen får jag se om vi hittar på ngt efter.. Sen måste jag hinna plugga med..

god morgon.
har inga planer för dagen, får se vad som dyker upp:)

Håller på att städa, sen ska julgardinerna upp.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
blev ingen ridning, Ludde hade tappat ena skon o letat i hela hagen o hittar inte den, hrm! Får ringa hovis i morgon o hoppas han har tid snarast o sätta på en ny…fanken, den vara bara en månad gammal o vi har knappt ridit så den var inte sliten!
jaja, ska iallafall strax ner o riva innerväggarna i gamla stallet då vi ska sätta upp dem i det nya stallet snart, jippi!!!
hej hopp.
jag vet inte vad jag ska göra idag, eller jah har en del saker att fixa egentligen, men jag orkar ju inte. haha
jobba står ju iaf på listan…=/
God morgon! Idag ska jag bli av med min envisa feber, med mitt envisa hals ont och med min envisa huvudvärk. Tror ni jag lyckas? Knappast… Men jag ska i alla fall städa klart i rummet och träna vovven. Och så måste jag plugga :/

hej hej!
idag ska jag julpynta och julstäda i hela stallet:P Jag ska nog också rida. Och köra moalina:)
#4 Det ska jag göra!
Har varit på Stockholm Horseshow några timmar idag. Ska snart börja packa ihop allt o sedan åka hem till Småland igen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ska hoppa i plurret snart och mjuka upp min stela leder. Hade morgonfodringen i morse, var där 7.45 Klippte Lyrik för 3:e gången denna höst, hans päls växer som ogräs, men inte hans man. =(
Ska börja jobba igen i morgon, har varit sjukskriven i 4 veckor nu. Så det lär ligga 4 veckors jobb på mitt rum i morgon, + sopor och tom kaffeautomat. Blir troligen kontorschef from nu, så jag ska löneförhandla lite hos chefen med. =)
Go kväll!
Försov mig i morse, globen pajade min dygnsrytm helt =( Jag åkte iväg med en kompis för att köpa godis till lusseshowen nästa vecka, sen ut till stallet….
Dedt gick sådär att rida idag, är inne i en dålig period så allting känns meningslöst just nu =(