OT: julklappskris
Jag har itne den blekaste aningen vad jag ska ge mina hästskötare i jul, de ska få för ca en 100-lapp var.
Och det ska vara något som de har nytta av både i stallet och mer till vardags.
Strumpor känns litet trist….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Ett underbart tips - som dessutom är både billigt och uppskattat - är att du tar ett kort på Harry alt. Harry + skötaren och ramar in alt. trycker upp som en stor bild.. :)
vantar mössa strumpor …sy en rycktpåse! du e ju en baddare på och sy ju :)Ridstrumpor kan man aldrig få för lite av! de slits ju så fort :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Ja håller me Juve :)
Ta en bild på hästen och en bild på skötaren så kan du göra som ett hjärta imellan och sen skriva nått som du tycker är bäst hos just henne liksom, och sen köper du en ram som du tyckr passar till :) De tror ja skötaren skulle uppskatta jättemycke :)
Problemet är ju att få töserna på varsin bild med Harrysen :D O jag vill liksom inte ta första bäste bild :)
Men det är en bra idé! ruskigt bra! Får ta det till nästa jul istället :)
Men ryktpåsar har vi ju redan….. :S annars så jsut göra ett antifryspaket……

Varför inte köpa typ lyxig choklad eller något sådant?
Det stämmer inte in på dina kriterier om hästigt eller så, men går i prisbudgeten och passar de flesta…
Men neeej.. :P Ta ett kort på enbart Harrysen då!! :D

Ja, godis är alltid uppskattat :D

Alltså, jag har ingen aning om något, men om dukanske har hästens skor/man (som jag har) som du känner att du kanske inteh ar någon nytta av, men om du tex har två skor, så sätter du en bild i häst skon på häsen och ger till dom så kan man hänga upp den på väggen… =)

reflexer kan ju vara en nyttopryl. raggsockar(även om det känns trist)
#8 hade fungerat om harry hade haft skor….. :S
Men choklad, det har jag ju börjat fundera på, och hööks har ju ett par fulsöta hästar i reflextyg… så det blir väl något sådant misstänker jag…..

#10… hehee, okeej, då får man väl försöka komma på något annat

presentkort på tex hööks så får de köpa vad de vill =)