Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 871 ggr
Eve
0

Beslutsångest!

Jag ska göra smygreklam för våran djurbutik i form av att ha ett schabrak som det står namnet på butiken på. Sedan ska jag även göra ett schabrak där det står Pepini på. Jag tävlar ju både dressyr och hoppning, mest hoppning dock. Vilka schabrak ska jag välja? Ska det stå Pepini på Hoppschabraket eller butikens namn där? Eller ska jag ha två hoppschabrak, ett med Peps på och ett med butikens namn?

Jag har fått för mig att det är snyggare med ett stilrent schabrak i dressyren, eller vad säger ni? Tillhör brodyren hoppningen?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

MiaMaria
0

Rent o stilrent i dressyren, inge krafs på de tycker jag. Men på hopp kan du ju ha namnet på ena sidan o reklamen på andra. Speciellt om du ha en logga för företaget då blir de nog snyggt

RubHel
0

Jag håller med #1, namnet på ena sidan och reklamen på andra :)

Eve
0

vad smarta ni ska va då :P..

LinaN
0

haha!

namnet på ena sidan och loggan på andra, se till och kolla upp TR vad det står om hur stor loggan får vara!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

jn84
0

När vi tävlade dressyr senast så hade en ett vitt schabrak broderat med typ silverfärgad eller beige tråd. Syntes inte på långt håll, men såg väldigt fint ut på nära håll. Kanske kan vara en idé?

Eve
0

det blev bara ett schabrak, med pepinis och det blebv allround! svart schabrak med grå passpoal (ville ha vit men hittade inte). silvertext "Pepini" på båda sidor

jn84
0

Hehe, det lät ju väldigt bekant ditt schabrak ;)

Fast på mitt står det min hästs namn såklart

Eve
0

jn84 - hehe, ja.. fast du har väl sned text? jag skulle haft det, men skrev fel, så det blev rak.. men men