GLOBEN - träffas
Vi som är intresserade utav att springa in i varandra borde nog göra upp något nu :P
Några ideér?
Alla bär röda kepsar och reflexväst? ^^
INTE jag ;) *osocial och blyg*
Men visst kan jag väl heja om jag ser någon. Jag ser grand prix dressyren på lördag och internationella hoppningen på söndag. Bara att vinka/säga hej om ni ser mig! Men mer prat än så går jag inte med på :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Meh! :p

Jag tycker någon kan aggera taxi och hämta mig i Skåne?
JAG VILL MEEEEEEEEEED :(

Du får ta tåg! Gå! Nu!
Ingen som gillade mitt förslag? *snyft*

Nääää, jag har ingen röd keps 
Ajdå.. Men, jag har ju ca. 40 minuter in till Globen, ska jag komma och ge dig en? ;)

Hum, om jag säger att jag inte vill ha kepsen, kommer du inte då?
För jag kan ljuga! ;)
Jag kan komma med keps och häftpistol om inte annars.. ;)

Det beror vad du har planerat för häftpistolen :P
Sätta upp lappar på stan? :P

Jag känner mig nämligen hotad utav den ;)
Jaha, ajdå.. Vem sa att jag skulle ha den laddad? :P

Fast hur sätter du upp lappar på stan om den inte är laddad? ;)
Eller går du runt å slår folk bara med den? :P

Snuttan, hur gör vi?? Ditt/mitt nr??
MiaMaria - Vi känner ju ialf igen varandra (:. (hoppas jag, jag var iof svarthårig när du såg mig sist, men jag känner nog igen dig :P)

Haha ja du får komma fram o säga hej om du ser mig =) Ska dit idag o på söndag =)
jaha, men jag ska ju dit imorrn :/

Typiskt..

Du har inte åkt ännu?

ni får ju ha blommor på er fattar ni väl!
det är vid tillfällen som detta som manb orde ha ridsport.ifokus knappar!
#22 Knappar hade varit en skoj att ha. Kanske något man kan ta tag i och genomföra? Inte till GHS visserligen, men för andra tillfällen. Om det skulle säljas Ridsport-knappar skulle åtminstone jag köpa :)

Eh, jag kommer imorgon och antagligen på söndag med iallafall, vi får byta nummer nu tills dess istället…
MiaMaria ska ju komma imorgon så hon får PM med telefonnummer, någon mer?
#15 - Ja, slå folk!! ;)
Ehm.. Näääe.. ^^ Hmm, jag är ledig heeela dagen imorrn.. Kanske man borde ta sig in till Stockholm och leka lite vid Globen? :P

Jag ska dit på morgonen igen imorgon, du får stiga upp tidigt Juve!
Hmm, jag kom på att jag kanske blir förkyld imorgon.. ;) *host* Huuuuur tidigt? :P

Jag ska vara där vid 9 när mässan öppnar å går väll runt å pillar nån timma, är det för tidigt? :P
Ehm.. *tänker* Då måste jag gå upp kl. 6 för att hinna med.. ;) Pendel från Märsta 07.34.. :D

Knappar går att fixa billigt. Ska kolla upp det.
Jag tror bara att jag träffade en ena människa här ifrån (Annette) men om någon såg två väldigt lika blondiner och en blond/brunett så var det vi :P

#31. Jag klev över dig några ggr när jag sprang på toa ;)
Hittade du något kul att köpa? Jag köpte lite grimskaft och fyra fleecetäcken. Är kvar i Stockholm ännu, ¨kanske blir det mer shopping idag.
Ingen som såg mig? Satt vid sektion A21, rad 12. Med en gigantisk kamera runt halsen hela tiden, min kompis satt bredvid med en nästan lika stor ;)
Bifogar bild på Jan Brink och Briar, som jag tog idag :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling